مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

توزیع عمده بادام درختی درشت

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی انواع بادام درختی درشتتولید کننده بادام درختی درشت

بادام درختی به سبب داشتن مواد مغذی بسیار زیاد، می‌ تواند منبع غذایی بسیار خوبی برای افراد باشد.

ولی به جهت اینکه هضم راحتی ندارد و برای معده سنگین است باید در خوردن آن زیاده ‌روی نکنید. بادام ‌درختی در جهت درمان خیلی از بیمارها مفید می باشد و سرشار از ویتامین E است. ما در فروشگاه های خود به توزیع عمده بادام درختی درشت و مرغوب پرداخته‌ ایم. چنانچه تمایل داشته باشید می توانید از محصولات با کیفیت ما خریداری کنید

توزیع عمده بادام درختی درشت

ویژگی انواع بادام درختی درشت

ویژگی انواع بادام درختی درشت

معرفی ویژگی های انواع بادام درختی درشت:

  • بادام  درختی سنگی: این بادام دارای پوستی سفت می باشد. یکی از ویژگی ‌های درخت بادام سنگی این است که مقاومت خوبی در مواجهه با کم آبی دارد. این بادام را می ‌توان به صورت شور و یا تف داده استفاده کنید.
  •  بادام درختی پوست کاغذی: این بادام به سبب داشتن پوست نازک، محبوبیت خاصی دارد. مصرف این بادام بسیار راحت می باشد. زیرا پوست آن با کمی فشار شکسته می شود. بادام پوست کاغذی را می توان هم به صورت خام و هم به صورت تفت داده استفاده کرد.
  •  بادام درختی ربیع: بادام ربیع مقاومت بسیار خوبی در مقابل آفت و وجود سرما دارد و به آسانی دچار سرمازدگی نمی گردد. این محصول را می ‌توان به صورت خام و یا تف داده مورد استفاده قرار داد. همچنین از این بادام در کار شیرینی پزی هم می توان استفاده کرد
  • بادام درختی منقا: این بادام دارای طعمی شیرین و خوشمزه می باشد. همچنین دارای رنگ قهوه ای روشن و پوستی نازک است و به آسانی شکسته می‌شود و مصرف آن راحت است

 فواید مصرف بادام درختی به شرح زیر می باشد:

  • ایجاد استحکام در استخوان ها: بادام زمینی درختی به سبب اینکه سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی می باشد، می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی استحکام و قدرت استخوان و دندان ها داشته باشد. مصرف این محصول سبب پیشگیری از پوکی زود هنگام استخوان ها می گردد.
  • ایجاد سلامتی در قلب: در واقع مصرف بادام درختی به سبب وجود ویتامین E ، می تواند از ابتلا به انواع بیماری‌ های قلبی جلوگیری کند. همچنین منیزیم موجود در بادام در پیشگیری از حمله قلبی بسیار تاثیرگذار می ‌باشد.
  •  کاهش فشار خون با مصرف بادام درختی: بادام درختی به دلیل داشتن پتاسیم می ‌تواند به تنظیم فشار خون و همچنین کاهش میزان نمک در خون کمک زیادی کند.

تولید کننده بادام درختی درشت

تولید کننده بادام درختی درشت

بهتر است حتماً قبل از خرید بادام به طعم و ظاهر بادام توجه کنید. از خرید بادام هایی که دارای طعم تندی هستند به شدت پرهیز کنید.

همچنین اگر بادام طعم ماندگی و کهنگی بدهد، مشخص است که بادام قدیمی است. همچنین وجود هر گونه رطوبت و بوی ترشیدگی در بادام نشان از علامت های هشدار در جهت عدم خرید این محصول می باشد.

امروزه به سبب آشنایی اکثر مردم با خواص بی نظیر بادام درختی استقبال زیادی از این محصول شده است و تولید کنندگان کشورمان هم سعی می‌ کنند تا این محصول را به صورت عمده و با قیمتی مناسب و با کیفیت عالی به بازار عرضه کنند. تولید بادام سبب درآمدزایی بالا و اشتغال زایی زیاد شده است.

میر اکبر جاهد کردکندی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: افشین جاهد

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120235256

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.