مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تولید کننده بادام زمینی خام بسته بندی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص ویژه بادام زمینی خام چیست؟قیمت بادام زمینی بسته بندی تازه

یکی از مغز های پر خاصیت، مغز  بادام زمینی می باشد. بادام زمینی به علت خواصی که دارا می‌باشد در طب سنتی به مصرف آن سفارش شده است. بادام زمینی خام دارای کالری و انرژی بالایی می باشد که می توانید با مصرف آن در طول روز از ضعف خود به شدت بکاهید. تولید کنندگان زیادی در زمینه تولید و بسته بندی بادام زمینی در حال فعالیت هستند که شما می توانید این محصول را به صورت حضوری و غیرحضوری خریداری کنید.

تولید کننده بادام زمینی خام بسته بندی

خواص ویژه بادام زمینی خام چیست؟

خواص ویژه بادام زمینی خام چیست؟ بادام زمینی دارای خواص و ویژگی های زیادی می باشد. به دلیل همین ویژگی ها در بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است. این محصول به اسم دیگری شناخته شده است. اسم دیگر آن پسته شامی می باشد. بادام زمینی خام دارای خواص درمانی و سلامتی بسیار زیادی می باشد. به خاطر همین خواص در بین مردم از اهمیت زیادی برخوردار است.

بادام زمینی دارای مواد مغذی بالایی است و خاصیت درمانی دارد. این محصول برای سلامتی قلب و برای افرادی که بیماری دیابت دارد سفارش شده است. بادام زمینی دارای کلسیم و فیبر و منگنز می باشد و برای سلامتی و زیبایی پوست و صورت تاثیر بسزایی دارد. این محصول از ارزش غذایی بالایی مثل کالری، چربی کامل، سدیم، پروتئین و کربوهیدرات برخوردار است. کره بادام زمینی یکی از بهترین موادی است که از بادام زمینی تازه گرفته می شود.

کسانی که در معرض چاقی هستند می‌توانند چند با در هفته از کره بادام زمینی استفاده کنند، چون برای جلوگیری از چاقی بهترین ماده خوراکی به حساب می آید.  یکی از خواص بادام زمینی هندی خام این است، که به عنوان بهترین نوع تغذیه بچه ها محسوب می شود.

قیمت بادام زمینی بسته بندی تازه

قیمت بادام زمینی بسته بندی تازه قیمت بادام زمینی تازه بستگی به عوامل مختلفی دارد. یکی از این عوامل میزان عرضه و تقاضا و نوسانات بازار می باشد که بر قیمت آن تاثیر دارد.

نوع بادام زمینی درجه یک یا دو می باشد، نوع بسته بندی هایی که صورت می‌گیرد، برند شرکتی که به نام آن ثبت می شود، هزینه حمل و نقل مواردی هستند که بر قیمت این محصول تاثیر گذار است.

به علت نوسانات بازار نمی توان قیمت ثابتی برای این محصول در نظر گرفت. شما برای اطلاع از قیمت بادام زمینی می توانید به سطح شهر رفته و از مغازه ها و فروشگاه قیمت را جویا شوید، اما این کار مستلزم این است، که وقت و هزینه زیادی را صرف این کار می کنند. بهترین راه خرید از فروشگاه های اینترنتی و آنلاین ما می باشد، که می توانید این محصول را با بهترین قیمت خریداری کنید.

میر اکبر جاهد کردکندی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: افشین جاهد

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120235256

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.