مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تولید کننده بادام زمینی مزه دار بسته بندی

آنچه در این مقاله می خوانید...

چطور بادام زمینی را طعم دار کنیم؟شرکت پخش بادام زمینی مزه دار ایرانی

بادام زمینی مزه دار یکی از پرطرفدارترین تنقلات سالم بوده و دارای منبع خوب انرژی است. در واقع بادام زمینی از محصولات لوبیا به شمار می رود، بر همین اساس تأثیر آن روی بدن مانند تأثیر خوردن عدس، لوبیا و… است.

تولید کننده بادام زمینی مزه دار بسته بندی

چطور بادام زمینی را طعم دار کنیم؟

بادام زمینی سرشار از مواد مغذی است و این باعث می‌شود علاقه مندان زیادی داشته باشد و خیلی از افراد دوست دارند خودشان در منزل بادام زمینی خود را بو داده و استفاده کنند.

اگر شما هم جزء علاقه مندان بادام زمینی هستید در اینجا ما دو روش بسیار ساده و با حداقل امکانات برای مزه دار کردن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

روش اول:

یکی ازساده ترین و سریعترین روش برای پردازش بادام زمینی، سرخ کردن آن در ماهیتابه است به ازای هر کیلوگرم بادام زمینی، ۱۰۰ گرم روغن زیتون یا آفتابگردان استفاده می‌کنیم.
ابتدا روغن را در قابلمه‌ای با ارتفاع بالا و ضخیم ریخته و حدود یک دقیقه روی شعله زیاد قرار می‌دهیم تا روغن داغ شود. بعد از اینکه روغن حسابی داغ شد بادام زمینی ها را به روغن اضافه میکنیم، در این موقع حرارت اجاق را کم می‌کنیم و حدود ۵ دقیقه مرتبا هم می‌زنیم تا بادام زمینی تیره رنگ شود و با فشار کمی به دو نیم تقسیم شود.
در این مرحله، روغن‌ها را کاملا تخلیه کرده و به بادام زمینی‌های داغ، نمک اضافه می‌کنیم، بادام زمینی ما آماده ست. باید دقت داشته باشید حتما پس از اینکه روغن‌ها کاملا از قابلمه خارج کردید نمک را اضافه کنید.

روش دوم:

بادام زمینی خام را درون قابلمه ریخته و با حرارت ملایم تفت می‌دهیم تا رنگ آن کمی تغییر کند، سپس آب نمکی که از قبل آماده کرده بودیم نصف قاشق چایخوری آب لیمو به آن اضافه می‌کنیم و محلول آب نمک به بادام زمینی‌ها اضافه می‌کنیم و مرتب هم می‌زنیم تا بطور یکدست برشته شود.
اگر خوب هم نزنیم امکان دارد فقط یک طرف بادام زمینی‌ها پخته شود تا جایی هم می‌زنیم که آب بادام زمینی، خشک شود و بادام زمینی آماده است.

چطور بادام زمینی را طعم دار کنیم؟

شرکت پخش بادام زمینی مزه دار ایرانی

شرکت پخش بادام زمینی مزه دار ایرانی یکی از تولیدکننده‌های بادام زمینی مزه دار بسته بندی در کشور بوده که با استفاده از روش‌های نوین برای طعم دار کردن بادام زمینی موجب جلب رضایت بیشتر مشتری بوده است.

بادام زمینی مزه دار انواع مختلفی دارد، تنوع در بسته‌بندی و طعم آن وجود دارد و همین امر موجب اختلاف قیمت فروش نیز می‌شود.

شرکت بادام زمینی با عرضه بهترین محصولات خود و با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و تمام اتوماتیک و رعایت تمامی نکات بهداشتی در هنگام بسته‌بندی توانسته مشتریان زیادی را برای خرید این محصول، جذب کند.

شرکت پخش بادام زمینی مزه دار ایرانی

میر اکبر جاهد کردکندی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: افشین جاهد

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120235256

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.