مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تولید کننده کره بادام زمینی مرغوب اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

۵ خصوصیت مهم کره بادام زمینی مرغوبفروش انواع کره بادام زمینی رژیمی

کره بادام زمینی مرغوب از جمله مواد غذایی می‌باشد که به دلیل داشتن ویتامین‌ها و پروتئین‌های فراوانش به عنوان یک وعده صبحانه عالی و یک میان وعده مغذی محسوب می‌گردد.
در بین کودکان و بزرگسالان بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین کارخانه‌های بسیاری به تولید این محصول خوشمزه می‌پردازند و تولیدکننده کره بادام زمینی بصورت  مختلفی را تولید می‌نماید.

مجموعه ارس بادام، انواع بادام زمینی و مشتقات آن را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت، به صورت اینترنتی و از طریق همین وبسایت به سراسر ایران عرضه می‌نماید. به همین منظور بهتر است برای خرید آنلاین و به صرفه این محصول به صفحه فروشگاه کره بادام زمینی شیراز با تخفیف ویژه نیز سری بزنید.

 

تولید کننده کره بادام زمینی مرغوب اصفهان

۵ خصوصیت مهم کره بادام زمینی مرغوب

کره بادام زمینی با داشتن ویتامین‌های فراوانی همچون فسفر، منیزیم، روی، نیاسین، ویتامین B6 و… به عنوان یک ماده غذایی کامل محسوب می‌گردد.

بنابراین بسیاری از افراد در وعده‌ها و میان وعده‌های خود این ماده محصولی را با ارزش غذایی بالا گنجانده‌اند؛ چرا که استفاده از آن فواید زیادی برای سلامتی بدن دارد که می توان ۵ خصوصیت مهم مصرف کره بادام زمینی مرغوب را این طور بیان کرد:

کاهش وزن: تحقیقات بر روی کره بادام زمینی نشان داده است که بادام زمینی به دلیل داشتن پروتئین زیاد و فیبر سرشاری که دارد موجب می‌شود تا فرد با خوردن آن احساس سیری کند و به همین جهت با خوردن این محصول به کاهش وزن افراد کمک زیادی می‌کنند.

کمک به سلامت قلب: کره بادام زمینی دارای چربی های اشباع شده و نشده فراوانی می‌باشد که با توجه به داشتن ویتامین E، منیزیم کافی و نسبت مناسب چربی اشباع شده به چربی غیر اشباع نقش تعیین کننده ای بر سلامت بدن می‌گذارد.

مناسب جهت بدن سازی: این محصول با داشتن کالری بالا در رشد و تقویت عضله‌های بدن موثر است و در بدن سازی استفاده فراوانی دارد.

کنترل قند خون: کره بادام زمینی دارای چربی به نسبت کم می‌باشد و از هیچ قندی برخوردار نیست به همین دلیل برای مصرف افراد دیابتی مناسب است و قند آنها را کنترل می‌کند.

کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه: خوردن کره بادام زمینی به دلیل داشتن ترکیبات خاص خطر ابتلا به این بیماری ها را کاهش می‌دهد.

 

5 خصوصیت مهم کره بادام زمینی مرغوب

فروش انواع کره بادام زمینی رژیمی

کره بادام زمینی رژیمی از جمله کره‌هایی می‌باشد که دارای سدیم کم و کربوهیدرات مناسب می‌باشد که خطر اضافه وزن را در افراد کاهش می‌دهد و با داشتن فیبر زیاد موجب احساس سیری در آنها می‌گردد.

بنابراین تقاضا برای خرید این محصولات بسیار زیاد می‌باشد و فروش کره بادام زمینی به شیوه‌های مختلفی انجام می‌گیرد. از جمله روش های فروش این ماده غذایی می‌توان به فروش حضوری و اینترنتی آنها اشاره کرد.

 

فروش انواع کره بادام زمینی رژیمی

میر اکبر جاهد کردکندی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: افشین جاهد

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120235256

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.