مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید کره بادام زمینی طبیعی ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز تهیه کره بادام زمینی طبیعیقیمت عمده کره بادام زمینی ارگانیک

کره بادام زمینی محصولی کاملا گیاهی و طبیعی است که دارای طعم فوق العاده ای می باشد. این محصول از خواص و فواید زیادی برای سلامتی برخوردار می باشد. خرید کره بادام زمینی طبیعی ایرانی برای مشتریان عزیز در سراسر کشور به صورت غیر حضوری امکان پذیر می باشد. این محصول دارای قیمت های بسیار مناسب است که می توان به صورت مستقیم آن را به صورت عمده ای خریداری نمود.

خرید کره بادام زمینی طبیعی ایرانی

طرز تهیه کره بادام زمینی طبیعی

طرز تهیه کره بادام زمینی طبیعی کره بادام زمینی فرآورده بسیار لذیذ است که می توان به صورت کاملا طبیعی به تهیه آن در خانه پرداخت. برای تهیه این کره مواد زیر لازم است:

  • عسل
  • بادام زمینی
  • روغن بادام زمینی
  • نمک

در ابتدا باید بادام زمینی ها را با حرارت ملایم بر روی شعله قرار داد و به بو دادن آنها پرداخت. زمانی که بادام ها به رنگ قهوه ای درآمد، باید آنها را درون یک غذاساز ریخت و تا زمینی که به خمیر یکدست تبدیل شود به هم زدن آن پرداخت.

سپس نمک و عسل را به میزان دلخواه با خمیر اضافه نموده و با یکدیگر مخلوط کنید. در آخر روغن بادام زمینی یا روغن گیاهی دیگی را به آن اضافه کنید. در صورت تمایل می توان مقداری خرده های بادام را به آن افزود.

جهت نگهداری کره بادام زمینی طبیعی باید آن را درون ظرف شیشه ای دربسته ریخت و درون یخچال قرار داد که می توان تا چندین هفته به استفاده از آن پرداخت.

قیمت عمده کره بادام زمینی ارگانیک

قیمت عمده کره بادام زمینی ارگانیک

عوامل بسیار متعددی در قیمت‌ عمده کره بادام زمینی ارگانیک دخیل هستند که از سوی شرکت‌ های سازنده انتخاب شده‌اند. کیفیت، نام برند، نوع فروش، نوع بسته بندی و… از مهم ترین عواملی هستند که میزان نرخ نهایی این کالا را تعیین می‌کنند.

قیمت کره بادام زمینی دارای نوسان‌ های مختلفی شده و به صورت روزانه و هفتگی تغییر می‌کنند. این قیمت‌ها ثابت نیست و می ‌توان برای اطلاع از جدیدترین نرخ ها با کارشناسان فروش در این مرکز ارتباط برقرار نمود. پس از دریافت قیمت ها می توانید کالا در نظر گرفته شده را جهت سفارش با استفاده از شماره های زیر با فروشندگان مطرح نمایید.

اگر این محصول را به صورت عمده و کلی خریداری نمود می توان هزینه ‌های آن را کاهش داد و به سود خوبی دست یافت و علاوه بر آن می توان زمان را به خوبی صرفه جویی نمود. همچنین با خرید مستقیم هزینه های آن بیش از پیش کاهش می یابد.

کالا را می ‌توان با قیمت درب کارخانه در اختیار داشت. با خرید از مرکز غیرحضوری می توان به مقایسه نرخ بازار حضوری پرداخت و اختلافات آن را به راحتی متوجه شد.

میر اکبر جاهد کردکندی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: افشین جاهد

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120235256

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.