مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سفارش عمده بادام درختی دیمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایای انواع بادام درختی دیمیقیمت روز بادام درختی دیمی

بادام درختی دیمی به صورت کاملا ارگانیک تهیه می شود و در فصول داشت این محصول هیچ گونه کود یا سم شیمیایی به آن اضافه نه می گردد از این رو طعم فوق العاده شیرینی دارد و بازار پسندی آن نیز بیشتر می باشد. با این اوصاف می توان گفت که بادام درختی دیمی یکی از بهترین رقم های موجود در بازار فروش می باشد.

سفارش عمده بادام درختی دیمی

مزایای انواع بادام درختی دیمی

مزایای انواع بادام درختی دیمی بادام درختی یک نوع خشک بار با ارزش برای میان وعده های سالم می باشد. همان طور که می دانیم بادام، درختی است که با توجه به نوع رقم آن در اکثر مناطق آب و هوایی از جمله در کوهستان ها و اراضی استان آذربایجان غربی یا ممکن است در آب و هوای گرم سیری همدان پرورش یابد. کیفیت بادام درختی دیمی بسیار بالا می باشد زیرا به صورت صد در صد طبیعی کاشت می شود.

برای کاشت بادام در مناطق دیمی بهتر است رقمی کاشت شود که از طرف وزارت جهاد کشاورزی تایید شده باشد یعنی اصلاح شده باشد و در برابر سرما و آفات مقاوم باشد تا کشاورز دچار ضرر و زیان نه گردد.

بادام درختی در مناطق زیادی از ایران کاشت می شود ولی مرغوب ترین آن بادام های درختی استان آذربایجان غربی می باشد که در اراضی دیمی کاشت می شوند. کشاورزان این منطقه به دلیل سرمای زیاد رقم هایی از بادام را می کارند که دیر گل ده می باشند تا دچار سرما زدگی نه شوند. این نوع بادام دارای طعم شیرین و رنگ قهوه ای مایل به کرم‌ می باشد، هم چنین جنس پوست میوه ی آن کاغذی می باشد. این نوع بادام در مصارف گوناگونی از قبیل آجیل ، بو دادن و شیرینی پزی استفاده می شود.

قیمت بادام درختی بر حسب معیار ها و فاکتور های گوناگونی، متغیر می باشد. به عنوان نمونه می توان گفت بادام های درختی با طعم شیرین قیمت بیشتر و بازار پسندی بهتری نیز نسبت به بادام های درختی تلخ دارند. هم چنین جنس پوست میوه بادام نیز در قیمت آن بسیار تاثیر گذار است زیرا بادام با پوست کاغذی و نازک دارای قیمت بیشتری نسبت به بادام با پوست سنگی و سخت می باشد.

قیمت روز بادام درختی دیمی

قیمت روز بادام درختی دیمی انواع بادام درختی دیمی با کیفیت ممتاز در بازار های فروش موجود می باشد که مردم می توانند به روش های مختلفی اقدام به خرید این محصول کنند. اگر این محصول در فصل برداشت آن خریداری شود و یا خرید بدون واسطه و مستقیم از کشاورز صورت گیرد، در این صورت این محصول با قیمت های نازل تری به بازار عرضه می شود.

میر اکبر جاهد کردکندی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: افشین جاهد

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120235256

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.