مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سفارش کره بادام زمینی شیراز با تخفیف

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایای مصرف کره بادام زمینی چیست؟بزرگترین تولید کننده انواع کره بادام زمینی شیراز

کره بادام زمینی از دسته خوراکی های خوشمزه و پرطرفدار است که بیشتر افراد جوان و کودکان آن را دوست دارند. کره بادام هم باعث چاقی و هم لاغری فرد می شود. این ماده غذایی بار هر نوع خوراکی مثل میوه و شکلات و حتی با ژله نیز مصرف می شود. وجود چربی های اشباع نشده در کره بادام زمینی باعث پرطرفدار بودن آن است. برای سفارش کره بادام زمینی شیراز با تخفیف می توانید هم به صورت حضوری و هم اینترنتی اقدام کنید.

سفارش کره بادام زمینی شیراز با تخفیف

مزایای مصرف کره بادام زمینی چیست؟

مزایای مصرف کره بادام زمینی چیست؟ مصرف کره بادام زمینی باعث کاهش حمله های قلبی شده و قلب را تقویت می کند. نیمی از وزن بادام زمینی را روغن و بقیه وزن آن را کربوهیدرات ها و فیبر تشکیل می دهد. حالا سوال اینجاست که مزایای مصرف کره بادام زمینی چیست؟  شواهد نشان می دهد که مصرف تمام مغزها و چربی های این مغزها به سلامت قلب کمک می کند. تحقیقات نشان می دهد که بادام زمینی حاوی ماده گیاهی به نام ریزوراترول است ، که در کاهش ابتلا به سرطان روده کمک می کند. وجود ریز مغذی های  درون این گیاه باعث تقویت سیستم ایمنی شده و مصرف آن به صورت ناشتا باعث احساس سیری می شود‌. و پرخوری را کاهش می دهد‌. پتاسیم موجود در کره بادام زمینی باعث تقویت استخوان ها و عضلات شده و در استحکام دندان ها موثر است. این ماده ضد کلسترول بوده و چربی خون را پایین می آورد. فسفر و منیزیم موجود در آن باعث جلوگیری از دیابت نوع ۲ می شود. با وجود فیبر های غذایی و منیزیم احتمال ابتلا به سنگ کیسه صفرا کاهش پیدا می کند. با خوردن روزانه کره بادام زمینی تمام بیماری های زمینه ای کاهش پیدا کرده و احساس سلامتی در وجود شما سرشار می شود. 

بزرگترین تولید کننده انواع کره بادام زمینی شیراز

بزرگترین تولید کننده انواع کره بادام زمینی شیراز تولید کره بادام زمینی در اکثر کشور ها انجام شده و در ایران نیز بهترین نوع کره بادام زمینی در بازار های مختلف وجود دارند. کیفیت محصول و درشت و ریز بودن بادام زمینی ها اساس قیمت گذاری محصولات تولید شده از این گیاه هستند. بزرگترین تولید کننده انواع کره بادام زمینی شیراز در بازار تولیدات خود را به بهترین نحو به خریداران عرضه می کنند تا خریداران با این نوع محصولات آشنا شده و اقدام به خرید کنند. تولید کنندگان ایرانی با صادرات این نوع محصولات می توانند با ارائه تولیدات، خود را به بهترین صورت به جهان معرفی کنند‌ و نام برند خود را درخشان کرده و از این راه سود فراوانی نصیب خودشان بکنند. 

میر اکبر جاهد کردکندی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: افشین جاهد

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120235256

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.