مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

شرکت پخش کره بادام زمینی ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معروف ترین مارک کره بادام زمینی ایرانیبزرگترین مرکز تولید انواع کره بادام زمینی

شرکت پخش کره بادام زمینی ایرانی، این محصول را در بسته بندی با ابعاد مختلف در اختیار مشتریان قرار می دهد. برای این شرکت جلب رضایت مشتری همواره در اولویت قرار دارد. بنابراین تلاش می کند تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات را جهت ارسال به بازار انتخاب نمایند. هم چنین محصولات را بر طبق چارچوب های وزارت بهداشت و استاندارد ملی تولید می نمایند تا سلامتی مصرف کنندگان به خطر نیفتد. 

شرکت پخش کره بادام زمینی ایرانی

معروف ترین مارک کره بادام زمینی ایرانی

معروف ترین مارک کره بادام زمینی ایرانی معروف ترین مارک کره بادام زمینی ایرانی، شرکت ارس بادام می باشد. این شرکت انواع مختلف محصولات بر پایه بادام زمینی را به مشتریان ارائه می کند. 

شرکت ارس بادام تلاش می کند تا در عین تحویل دادن محصول مرغوب به مشتریان، قیمت بسیار مناسب و به صرفه ای در نظر بگیرد تا اعتماد مشتریان هنگام خرید جلب شود.

این شرکت پخش محصولات را به دو صورت فله و بسته بندی انجام می دهد. پخش فله ای کمک می کند تا مشتریان خرید خود را متناسب با نیاز و به مقدار دلخواه انجام دهند. 

از آن جا که کیفیت تولیدات شرکت ارس بادام در درجه بالایی قرار دارد، بنابراین این شرکت بخشی از محصولات خود را برای ارسال به کشور های همسایه مانند کویت، عراق، پاکستان و … ور نظر می گیرد. مرغوبیت محصول باعث می شود تا اعتبار برند به صورت جهانی و بین المللی بالا رفته و میزان فروش افزایش یابد. 

بزرگترین مرکز تولید انواع کره بادام زمینی

بزرگترین مرکز تولید انواع کره بادام زمینی بزرگترین مرکز تولید انواع کره بادام زمینی، این محصول را در تناژ بالا تولید می نماید. این مرکز برای تولید کره از بهترین نوع مواد اولیه استفاده می کند تا کیفیت محصول را بالا ببرد و رضایت مشتریان را جلب نماید. 

از آن جایی که میزان تولید کره بادام زمینی نسبتا بالا می باشد، بنابراین برای مشتریان امکان خرید عمده فراهم شده است. خریداران محترم می توانند این محصول را به میزان دلخواه تهیه نمایند و نیاز خود را پوشش دهند. 

این مرکز محصولات خود را در بسته بندی های مناسب قرار می دهد تا سلامت غذایی کره به صورت کامل حفظ شود و محصول فاسد نگردد. هم چنین از دسترس جانداران و حشرات موذی در امان بماند تا محصول با کیفیت اولیه به دست مشتری برسد. 

مرکز تولید کننده کره بادام زمینی، این محصول را با عصاره های مختلف نیز به مشتریان ارائه می کند. طعم کره ها می توانند کنجدی، شکلاتی، فندقی و … باشد که سلایق افراد مختلف را پوشش می دهد و باعث می شود مشتریان طیف وسیعی جهت انتخاب محصول داشته باشند. 

میر اکبر جاهد کردکندی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: افشین جاهد

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120235256

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.