مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

شرکت پخش کره بادام زمینی تازه

آنچه در این مقاله می خوانید...

نشانه های اصلی کره بادام زمینی تازهآخرین قیمت کره بادام زمینی مرغوب

بادام زمینی سرشار از پروتئین و انواع ویتامین هاست که با مصرف بادام زمینی و محصولات و فرآورده های آن از جمله کره بادام زمینی تازه  می توان از این منابع غنی بهره مند شد. برخی از مواد مغذی کم یاب که معمولا با مصرف مکمل ها رفع کمبود می شوند همچون اسید فولیک،سلنیوم، مس و منیزیم در این میوه ی اصالتا متعلق به آمریکای جنوبی به وفور وجود دارد. 

شرکت پخش کره بادام زمینی تازه

نشانه های اصلی کره بادام زمینی تازه

نشانه های اصلی کره بادام زمینی تازه  برای تهیه ی کره ی بادام زمینی، به واسطه ی حرارت بادام خام را بوداده می کنند. سپس با آسیاب بادام ها را خرد می کنند تا جایی که فرم و شکل خامه ای به خود بگیرد. در این مرحله معمولا مقداری نمک و شکر و علاوه بر آن بسته به ذائقه افزودنی هایی مانند وانیل یا دارچین و امثالهم به آن می افزایند.

شما برای تهیه ی کره ی بادام زمینی تازه باید توجه داشته باشید که از کدام مدل آن لذت می برید. شکل خامه ای خالص یا فرم کرانچی آن که با تکه های ریز بادام تهیه می شود.

به افزودنی های محصولی که می خرید دقت کنید! در یک کره بادام زمینی مرغوب معمولا درصد بالایی از محصول، بادام زمینی خالص است و روغن ها(معمولا در محصولات کره ی بادام زمینی برای جلو گیری از جدا شدگی روغن از بخش خمیری از افزودن یک روغن دیگر کمک می گیرند.) و سایر افزودنی های آن مقدار کم تری دارند.

همان طور که گفته شد از انواع روغن برای تثبیت این محصول استفاده می شود که توصیه می شود حتی الامکان روغن غیر هیدروژنه باشد تا در حفظ سلامتی قلبی عروقی اختلال ایجاد نکند.  

اگر دچار دیابت هستید یا به هر علتی منع مصرف قند دارید حتما به میزان شکر موجود در محصول دقت کنید.

در جهت کاهش استعداد ابتلا به فشار خون توصیه ی ما مصرف محصولات با حداقل میزان نمک است خصوصا در افراد مستعد یا دچار پر فشاری خون.

آخرین قیمت کره بادام زمینی مرغوب

آخرین قیمت کره بادام زمینی مرغوب در مورد قیمت کره بادام زمینی موجود در بازار می توان گفت که طیف گسترده ای از محصولات متناسب با کیفیت محصول،  برند، روش تهیه وجود دارد و هر کدام به تناسب قیمت گذاری شده اند. 

هرچند که کره های بادام زمینی با سطوح پایین قیمت هم در بازار موجود است  اما باید دقت کرد که هر چه قدر بادام با کیفیت تر و بیشتر باشد،فناوری به عمل آوری کره ی آن مدرن تر باشد و کیفیت افزودنی هایی همچون روغن بالاتر باشد، روی قیمت فرآورده تاثیر می گذارد.

پس بهتر است در تهیه ی این محصول تمام جوانب مرتبط با کیفیت، سلامت و تناسب اقتصادی آن مد نظر باشد.

میر اکبر جاهد کردکندی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: افشین جاهد

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120235256

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.