مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

شرکت کره بادام زمینی طبیعی رژیمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آنچه باید درباره کره بادام زمینی طبیعی بدانیدخرید کره بادام زمینی رژیمی ارزان

کره بادام زمینی  طبیعی دارای طعم بی نظیری است. کره بادام زمینی از مغز بادام زمینی تهیه می شود. این کره خوش مزه را میتوان تنهایی یا با عسل یا مربا میل کنید که بسیار مقوی و پر خاصیت برای بچه ها است و برای خانم ها نیز بسیار مفید است زیرا دارای مواد زیادی پروتئین  می باشد. کره بادام زمینی برای افراد دیابتی نیز مفید است زیرا دارای فیبر بالایی است.

با مصرف این کره خوش مزه میتوان از بسیاری از بیماری ها جلوگیری کنید مانند سرطان پروستات و روده بزرگ و پستان.           و این کره از بروز سنگ کیسه سفرا جلوگیری میکند.

شرکت کره بادام زمینی طبیعی رژیمی

آنچه باید درباره کره بادام زمینی طبیعی بدانید

آنچه باید درباره کره بادام زمینی طبیعی بدانید خرید کره بادام زمینی در بسیاری از فروشگاه های بزرگ و کوچک قابل تهیه می باشد. کره بادام زمینی در بازار به دو نوع تولید می شود ۱، کره بادام زمینی یک دست و تقریبآ سفت ۲ کره بادام زمینی حاوی تکه های بادام که به آن کرانچی نیز می گویند.

کره بادام زمینی ۱۳۱ سال پیش در کانادا تولید شده است که یکی از محبوب ترین کره های دنیا می باشد که آمریکا یکی از طرفداران پروپا قرص این کره است. کره بادام زمینی سرشار از مواد مغذی می باشد که با هر خوراکی قابل خوردن می باشد. کره بادام زمینی دارای  چربی زیادی است که یکی از میان وعده های مناسب و مقوی برای رژیم غذایی می باشد و ایجاد احساس سیری زیادی در شما به وجود میاورد.

بهتر است روزانه ۲ قاشق بیشتر کره بادام زمینی میل نکنید. کسانی که دیابت دارند با مصرف روزانه کره بادام زمینی در وعده صبحانه در هفته ۵ روز ۳۰ درصد دیابت را کاهش می دهند. کره بادام زمینی انرژی آور بوده و مصرف آن انرژی طول روز شما را فراهم کرده واز آفت ناگهانی قند شما جلوگیری می کند. این کره دارای فیبر بالا و پروتئین زیادی است.

خرید کره بادام زمینی رژیمی ارزان

خرید کره بادام زمینی رژیمی ارزان کره بادام زمینی ارزان به ابعاد و وزن آن بستگی دارد. این کره  پروتئین بیشتری نصبت به بقیه آجیل ها دارد پس مصرف آن بسیار مفید برای کودکانتان می باشد. بادام زمینی سوخت ساز بدن را افزایش داده و برای لاغری بسیار مفید است.

کره بادام زمینی دارای شکر می باشد تا کمی طعم بگیرد مصرف بیش از حد آن باعث چاقی نیز می شود و کسانی که می خواهند چاق شوند مصرف کره بادام زمینی توصیه می شود. 

اگر می خواهید بهترین و ممتاز ترین نوع کره بادام زمینی را تهیه کنید به شما پیشنهاد می کنم با مشاورین ما تماس گرفته و آن را دریافت و تهیه نمائید.

میر اکبر جاهد کردکندی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: افشین جاهد

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120235256

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.