مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

شرکت کره بادام زمینی مغزدار 510 گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی کره بادام زمینی مغزدار 510 گرمیخرید کره بادام زمینی مغزدار رژیمی

کره بادام زمینی مغزدار یکی از کره های گیاهی می باشد که چربی و کالری زیادی دارد. در این نوع کره انواع مغزیجات به کار برده شده است. از این کره بیشتر در صبحانه و عصرانه میل می کنند. مقدار بسیار زیادی مواد مغذی و ویتامین ، پروتئین تشکیل شده است. افرادی که کلسترول بالایی دارند با خوردن این کره گیاهی بیماری های قلبی در آن ها کاهش پیدا می کند.

شرکت کره بادام زمینی مغزدار 510 گرمی

ویژگی کره بادام زمینی مغزدار 510 گرمی

ویژگی کره بادام زمینی مغزدار 510 گرمی
کره بادام زمینی مغزدار حاوی تکه های بادام می باشد. مقوی و بسیار خوشمزه برای صبحانه و میان وعده است. کالری بالایی دارد، کلسترول آن هم صفر می باشد.
کره بادام زمینی خواص زیادی دارد که عبارتند از : انرژی افراد را در اول صبح بالا می برد. این کره باعث می شود افراد به مدت طولانی سیر باشند و احساس گرسنگی نکنند. چربی زیادی دارد ،ولی چربی آن از نوع چربی های اشباع شده می باشد و برای افرادی که چربی خون دارند مفید بود ولی بهتر است افراد در مصرف آن رعایت کنند. پروتئین زیادی را به بدن وارد می کند. از سرطان پیشگیری کرده و از تشکیل سنگ در کلیه جلوگیری می کند. در بیماری های قلبی ، عفونت های قارچی هم موثر است. در این میان حساسیت زایی بالایی در افراد ایجاد می کند، پزشکان توصیه می کنند کودکان زیر 2 سال کره بادام زمینی به دلیل حساسیت مصرف نکنند.  پس بهتر است در خوردن آن رعایت شود. کره بادام زمینی در بسته های 510 گرمی با تکه های بادام در فروشگاه ها عرضه می شود. ویتامین موجود در این کره چون بدون شکر و نمک است باعث پیری پوست نمی شود. در افرادی که فشار خون و دیابت دارند این کره توصیه شده است.

خرید کره بادام زمینی مغزدار رژیمی

خرید کره بادام زمینی مغزدار رژیمی برای خرید کره بادام زمینی می توان از فروشگاه های خواروبارفروشی ، سایت های اینترنتی، فروشگاه های مخصوص کره های گیاهی  خریداری کرد. طرفداران کره بادام زمینی بیشتر افراد چاق هستند. چون این کره چربی که دارد باعث چاقی نمی شود، چربی های آن از نوع اشباع شده می باشد که افراد را ساعت ها سیر نگه می دارد و احساس گرسنگی نمی کنند تا غذا بخورند. این افراد کره بادام زمینی رژیمی خریداری کرده، که پروتئین بالایی در خود دارد و چربی آن کم می باشد. با خوردن دو قاشق چای خوری کره در صبح ، چون کالری بالایی در بدن ایجاد می کند ، فرد تا ظهر احساس سیری می کند. به همین علت افراد ورزشکار طرفدار این کره می باشند. ثابت شده که باعث کاهش وزن هم می شود. از سرطان و بیماری های قلبی و دیابت هم جلوگیری می کند.

میر اکبر جاهد کردکندی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: افشین جاهد

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120235256

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.