مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صادرات کره بادام زمینی عسلی ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز تهیه کره بادام زمینی عسلیقیمت کره بادام زمینی در سال 99

صادرات کره بادام زمینی عسلی ایرانی، اغلب به کشورهای همسایه صورت می گیرد. این فرآورده بسیار پر انرژی و خاصیت را به روش های متفاوتی بر اساس نوع درخواستی که مشتریان دارند، بازرگانان ارائه می کنند. گفتنی است، صادرات بیشتر به شکل بسته بندی شده و از طرفی طبق موازین بهداشتی و استانداردها انجام می شود که از سود خوبی برخوردار بوده و در همین حال، شاهد فروش مناسب این محصول هستیم.

صادرات کره بادام زمینی عسلی ایرانی

طرز تهیه کره بادام زمینی عسلی

طرز تهیه کره بادام زمینی عسلی از طرز تهیه کره بادام زمینی عسلی مطلع هستید؟ در همین آغاز بحث باید توضیح دهیم که آن را به دور روش خانگی و صنعتی فرآوری می نمایند. برای تولید، مواد اولیه گوناگون و همینطور دستگاه های مختلفی نیاز است. اما قصد داریم تا به تهیه نوع سنتی آن به شکل اجمالی در اینجا اشاره کنیم.

برای این کار ترکیبات را که شامل روغن بادام زمینی، نمک، عسل و بادام زمینی می شود، آماده گر‌دند و سپس مراحل فرآوری را آغاز نمایید. به طوری که ابتدا برای مدت زمان کوتاهی، مغز بادام زمینی را بو دهید. پس از آن، مغزها را داخل غذا ساز بریزید و خوب مخلوط کنید. بعد از آن، عسل و نمک را علاوه نمایید و دوباره هم بزنید. 

به همین راحتی کره مورد نظر شما به دست می آید. این کار اما در کارخانه ها اندکی متفاوت است. به این معنی که همه مراحل فرآوری توسط دستگاه های مخصوص و پیشرفته ای که وجود دارد، انجام می شود. در روند کار همچنین نیروی انسانی کمتر دخیل بوده و در پایان هم کره ها به شکل بسته بندی شده آماده عرضه می شوند.

قیمت کره بادام زمینی در سال 99

قیمت کره بادام زمینی در سال 99 در سال 99 قیمت کره بادام زمینی حالت صعودی پیدا کرد. البته بیشتر این مسئله به موضوع اقتصاد کلی کشور ربط دارد. اما در کل، همواره بهای این ماده مغذی و قوی، متفاوت بوده که دلایل‌ آن بی شمار اند و ما در زیر به چند موضوع اصلی اشاره می کنیم:

  • کیفیت مواد اولیه اهمیت زیادی دارد.
  • نوع فرآوری بسیار مهم می باشد.
  • نحوه عرضه نیز خود بر روی بهای کالا تاثیر می گذارد.
  • محصول داخلی قیمت متفاوتی از نوع خارجی دارد. 

این فاکتورهای اساسی در بحث ارزش گذاری هستند که حتی خود پخش کننده ها نیز طبق همین موارد، کالا را به فروش می رسانند. به هر صورت، آن عده از کسانی همچون بازرگانان و فروشندگان در سطح بازار که ‌هد‌ف‌‌ آنها خرید عمده است، می توانند نرخ های روز را از این سایت به دست آورند.

کارشناسان مجموعه در کنار اعلام قیمت ها، مشتریان را نیز راهنمایی می کنند تا بهترین خرید را تجربه کنند.

میر اکبر جاهد کردکندی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: افشین جاهد

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120235256

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.