مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

عرضه کره بادام زمینی مغزدار 510 گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات کره بادام زمینی مغزدار 510 گرمیشرکت تولید کره بادام زمینی مغزدار ایرانی

عرضه کره بادام زمینی مغزدار به صورت غیر مستقیم از طریق سایت اینترنتی آنلاین انجام می شود که نرخ این محصول از طریق سایت ارزان تر است زیرا فقط ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده برقرار است. 

کره بادام زمینی به خاطر کیفیت خوبی که دارد یک محصول پر فروش محسوب می شود. این محصول با توجه به برندی که در شرکت تولید می شود در قیمت های مختلفی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

عرضه کره بادام زمینی مغزدار 510 گرمی

مشخصات کره بادام زمینی مغزدار 510 گرمی

مشخصات کره بادام زمینی مغزدار 510 گرمی

کره بادام زمینی از ترکیب بادام زمینی به همراه شکر و نمک به دست می آید. این محصول را در وزن های مختلف  ۵۱۰ گرمی و…  در شرکت در بسته بندی های پلی اتیلن و یا شیشه و… انجام می شود. مدت نگهداری این نمونه  در جای خشک و خنک در دمای بین ۱ تا ۴ درجه سانتی گراد به مدت یک سال می باشد. 

کره بادام زمینی غنی از پروتئین است که برای ورزشکاران بسیار مناسب است. کره بادام زمینی شرکتی دارای مجوز و استاندارهای پروانه ساخت و… را دارا می باشد. این محصول چربی کاهش یافته ای دارد که بسیار مغذی و خوش طعم است.

در کره بادام زمینی هیچ گونه مواد افزودنی و گلوتنی اضافه نمی کنند و در این محصول تکه های بادام زمینی وجود دارد و همچنین تاریخ تولید و تاریخ انقضای این نمونه و تمام مشخصات  کره بادام زمینی بر روی بسته بندی آن درج شده است.

شرکت تولید کره بادام زمینی مغزدار ایرانی

شرکت تولید کره بادام زمینی مغزدار ایرانی

شرکت تولید کره بادام زمینی مغزدار را با کیفیت بالا از طریق این مرکز به فروش می رساند. این محصول درجه یک ارزش قیمتی بالایی برای فروش دارد. هرچه مرغوبیت این نمونه در شرکت بیش تر باشد درجه کیفیت عالی را به خود می گیرد ودر قیمت گذاری و میزان فروش آن تاثیر بسزایی دارد. کره بادام زمینی به خاطر طعم و مزه خوبی که دارد طرفداران زیادی دارد.

شرکت کره بادام زمینی ارزان را از طریق سایت اینترنتی که این محصول را به صورت کلی و جزئی می فروشد می توان خریداری نمود، با توجه به اطلاعاتی که در مورد قیمت این محصول داریم می توانیم در هزینه های خود صرفه جویی کنیم و قیمت مناسب این نمونه را خریداری کنیم، این مرکز یک گزینه عالی به بازار جهانی نیز محسوب می شود.

شرکت تولید این محصول را برای مشتریانی که به صورت جزئی کره بادام زمینی را می خواهند برای آن ها در بسته بندی های مخصوص ارائه می دهد ولی برای مشتریانی که به صورت کلی خواهان کره بادام زمینی هستند برای آن ها عمده ای صورت می گیرد. 

میر اکبر جاهد کردکندی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: افشین جاهد

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120235256

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.