مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

عرضه کننده بادام درختی سبز

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره بادام درختی سبزمرکز خرید بادام درختی سبز

بادام درختی سبز یا چغاله بادام، میوه نارس درخت بادام است که علاوه بر طعم بی نظیر فواید بسیار زیادی نیز برای بدن دارد و از میوه های محبوب فصل بهار و تابستان است. عرضه کننده این میوه، بادام درختی سبز را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به خریداران محترم ارائه می دهد. شما می توانید جهت خرید این میوه با کیفیت بالا و قیمت مناسب به قسمت فروش همین سایت مراجعه کرده و خرید خود را به راحتی انجام دهید. 

عرضه کننده بادام درختی سبز

اطلاعاتی درباره بادام درختی سبز

اطلاعاتی درباره بادام درختی سبز ریشه ی درخت بادام بسیار قوی است و معمولا می تواند در محیط گوناگون حتی با رطوبت کم نیز رشد کند. این درخت در اول یا اواسط فصل بهار شکوفه می دهد. میوه این درخت به صورت سفت می باشد که بخش خارجی آن رنگ سبز بوده و بر روی آن پرز هایی وجود دارد که آن را چغاله بادام یا بادام درختی سبز می نامند. بادام درختی سبز سرشار از ویتامین هایی مانند ویتامین C و E است. آهن، کلسیم و فسفر مورد نیاز برای بدن را فراهم می کند. 

طبع این میوه سرد است و معمولا به علت مناسب بودن این میوه با فصل بهار در اواخر این فصل یا شروع فصل تابستان استفاده می شود. به همین دلیل بسیار مناسب برای افرادی که بدن پر حرارت حرارت و گرمی زیادی دارند. چغاله بادام سر شار از آنتی اکسیدان می باشد و برای از بین بردن عفونت های بدن بسیار مفید است و از این میوه درختی نارس می‌توان برای از بین بردن سموم بدن استفاده کرد. 

از مزایای بادام درختی سبز می‌توان به تقویت دندان ها و لثه اشاره کرد. در زمان های قدیم معتقد بودند می توان از این میوه علاوه بر تقویت لثه و دندان ها برای از بین بردن خشکی دهان نیز استفاده شود. استفاده از چغاله بادام برای کاهش وزن نیز توصیه می شود. بادام درختی دارای چربی های سالم است که به تجریه و ازبین رفتن چربی های مضر بدن کمک می کند. 

مرکز خرید بادام درختی سبز

مرکز خرید بادام درختی سبز بادام درختی سبز فواید بسیار زیادی برای بدن دارد و از میوه های محبوب و خوشمزه در فصل بهار و تابستان است به همین علت محبوبیت فراوانی نیز دارد. اما برای استفاده کامل از تمام خواص های آن بهتر است به فکر خرید بادام درختی درجه یک باشید.

متاسفانه بیشتر دلالان چغاله بادام های بیش از حد نارس و یا کال را به خریداران عرضه می کنند که مصرف آن در بیشتر مواقع باعث به وجود آمدن دل درد، حالت تهوع و اسهال می شود. به همین دلیل اگر به سلامتی خود اهمیت می‌ دهید باید از از مراکز مطمئن خرید خود را انجام دهید همچنین این مراکز قیمت بادام درختی سبز را بسیار مناسب قرار داده اند تا با خیال راحت تری خرید خود را انجام دهید.

میر اکبر جاهد کردکندی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: افشین جاهد

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120235256

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.