مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

عمده فروشی بادام زمینی اعلا روکش دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

5 خصوصیت مهم بادام زمینی اعلاخرید بادام زمینی ارگانیک درب کارخانه

بادام زمینی اعلا روکش دار یکی از مغزی جات است که در طعم منحصر به فرد و خواص بالایی عرضه می شود و به دلیل قیمت های مناسب تری که دارد طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است، عمده فروشی آن نیز این محصول را در تازگی و کیفیت بالا در معرض فروش قرار می دهد.

عمده فروشی بادام زمینی اعلا روکش دار

5 خصوصیت مهم بادام زمینی اعلا

5 خصوصیت مهم بادام زمینی اعلا از خصوصیات مهم بادام زمینی می توان به خواص آن اشاره نمود مانند:

  • بادام زمینی سرشار از مواد مغذی مانند پروتئین، منگنز، فولات، نیاسین، بیوتین، ویتامین ای، منیزیم، فسفر و تیامین بوده و برای بیماران قلبی، عروقی، عفونت و آلزایمر مفید می باشد و به دلیل آنتی اکسیدان بالایی که دارد با انواع سرطان ها پیشگیری خواهد نمود و جوان کننده پوست می باشد.
  • فیبر موجود در آن برای دستگاه گوارش مفید بوده و کلسیم و آهن موجود در آن نیز تقویت کننده استخوان بوده و اکسیژن را به خون منتقل می کند و این محصول با افسردگی مبارزه می کند.
  • منبع ویتامین ب بوده و بهبود دهنده سلول عصبی بوده و از آلزایمر مقابله می کند و پلی فنولیک و اسید کوماریک آن کاهش دهنده سرطان معده و روده می باشد و با وجود منگنز در آن سطح قند خون متعادل می گردد و اسیدفولیک آن رفع کننده اختلالات عصبی می باشد.
  • بادام زمینی باعث گشاد شدن رگ های بدن شده کاهش دهنده سکته مغزی و لخته شدن خون است و ریه و طحال را تقویت کرده و کلسترول را تنظیم می کند و رفع کننده درد معده و سرفه بوده و سینه را نرم می کند.

خرید بادام زمینی ارگانیک درب کارخانه

خرید بادام زمینی ارگانیک درب کارخانه خرید بادام زمینی ارگانیک درب کارخانه به صورت عمده و مستقیم انجام می شود و از قیمت های مناسبی نیز برخوردار می باشد، بادام زمینی برای سوء تغذیه مناسب است و دارای چربی غیر اشباع بوده و آرد، کره و … از فرآورده های آن می باشد که آرد آن دارای چربی کمتری بوده و کره آن چربی بیشتری دارد.

بادام زمینی به صورت خام در آجیل نیز بکار می رود و در بازار بدون پوست و با پوست عرضه می شود و علاوه بر پوست رویی دارای روکش قرمز رنگی نیز بوده که این روکش خواص بالایی را به خود اختصاص داده است به همین دلیل بهتر است نوع با روکش را خریداری نمود.

بادام زمینی در صورتی که با پوست نگهداری شود ماندگاری بیشتری خواهد داشت چون هوا در آن نفوذ نمی کند و در نتیجه فاسد نخواهد شد، همچنین یک نوع با پوست خام و بدون نمک است و نوع دیگر بدون پوست نمکدار می باشد.

میر اکبر جاهد کردکندی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: افشین جاهد

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120235256

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.