مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروشنده بادام زمینی بدون پوست آجیلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

میزان کالری بادام زمینی بدون پوستآخرین قیمت بادام زمینی مرغوب بسته بندی

یکی از تنقلات آجیلی خوشمزه و مقوی، بادام زمینی است که آن را می توان در اشکال متعددی مشاهده نمود. برای مثال بادام زمینی بدون پوست، یکی از شکل‌های مورد نظر است که به دلیل عدم برخورداری از پوست، کار را برای مصرف کنندگان راحت کرده و خیلی سریع قابل استفاده می باشد. اما اگر از فروشنده بادام زمینی بخواهید که بهترین نوع آن را در اختیارتان قرار دهد، قطعاً یکی از گزینه های پیش رو، بادام زمینی بدون پوست دو آتیشه خواهد بود.

فروشنده بادام زمینی بدون پوست آجیلی

میزان کالری بادام زمینی بدون پوست

میزان کالری بادام زمینی بدون پوست بادام زمینی از سری تنقلات خوش طعمی است که واقعاً چشم پوشی از آن برای خوردن، یکی از سخت ترین کارهای دنیاست، بخصوص افرادی که به دلیل کالری موجود در این محصول، مجبور به نخوردن آن بوده و متخصصین تغذیه، مصرف بادام را برای رژیم لاغری، چندان توصیه نمی کنند.

اما اگر می خواهید بدانید میزان کالری موجود در بادام زمینی بدون پوست چقدر است؟ باید خدمتتان اعلام نماییم که بسته به نوع این محصول که در قسمت زیر به آنها خواهیم پرداخت، میزان کالری نیز متغیر خواهد بود. مانند:

  1. کالری موجود در هر صد گرم بادام زمینی بدون پوست بو داده معادل با 585K است.
  2. همچنین بادام زمینی خام بدون پوست نیز از میزان کالری نزدیک به بادام زمینی بو داده برخوردار بوده و مقدار آن 567K می باشد
  3. حال میزان کالری در بادام زمینی بدون پوست آب پز که حاوی کمی نمک هم باشد، به طرز شدیدی افت کرده و برابر با 318K خواهد بود.

آخرین قیمت بادام زمینی مرغوب بسته بندی

آخرین قیمت بادام زمینی مرغوب بسته بندی اگر خواستار اطلاع از آخرین قیمت بادام زمینی هستید و در عین به دنبال نوع مرغوب و بسته بندی این محصول می باشید، باید بگوییم که قیمت این بادام با توجه به نوع آن تعیین خواهد شد، در مثالی واضح تر می توان عنوان داشت قیمت مثلاً یک کیلو بادام زمینی بدون پوست درجه یک با قیمت همان مقدار از بادام زمینی با پوست فرق داشته و بنابراین بستگی به این دارد که کدام یک را انتخاب کرده باشید.

علاوه بر این در حالت کلی باید اعلام داشت که قیمت بادام زمینی مرغوب نسبت به نمونه های دیگر این محصول که در رده های پایین تری از کیفیت قرار گرفته اند، مانند بادام زمینی معمولی، کمتر بوده و حتماً این موضوع را خود به خوبی می دانید.

اما می توانیم به شما بهترین نوع یا مرغوب ترین نوع بادام زمینی در بازار را معرفی نماییم که آن بادام آستانه اشرفیه بوده و با انتخاب آن، هم از یک محصول قیمت مناسب و هم بادام هایی همراه با این مشخصات برخوردار خواهید گشت:

  • انواع بادام زمینی درشت
  • بادام زمینی هایی با اندازه های یکدست و مغزهای سالم
  • بادام زمینی فوق العاده لذیذ و متمایز از سایر بادام ها
میر اکبر جاهد کردکندی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: افشین جاهد

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120235256

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.