مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروشنده بادام زمینی نمکی 40 گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات بادام زمینی نمکی 40 گرمیقیمت بادام زمینی نمکی سال جدید

بادام زمینی نمکی یکی از طعم های بسیار خوشمزه و پرطرفدار است که به صورت بسته بندی های ۴۰ گرمی در بازار موجود می باشند. بادام زمینی نمکی از جمله آجیل های پر خاصیت می باشد که میزان تولید آن در کشور به طور سالانه رقم زیادی است که با انتقال آنها به کارخانه با استفاده از دستگاه های مخصوص پوست آنها گرفته می شود و به صورت پخته شده با طعم نمک بسته بندی می شوند.

فروشنده بادام زمینی نمکی 40 گرمی

مشخصات بادام زمینی نمکی 40 گرمی

مشخصات بادام زمینی نمکی 40 گرمی بادام زمینی جدید نمکی در بسته بندهایی که از نظر رنگ با هم تفاوت دارند در وزن های ۴۰ گرمی در فروشگاه های عرضه مواد غذایی به فروش می رسند. این بادام زمینی ها از انواع با کیفیت هستند که با انجام مراحل مختلفی روی آنها از حالت خام به حالت بو داده در می آیند و به آنها طعم دهنده های مختلفی اضافه می شوند که همه ی آنها وجود دارند. از مشخصات بادام زمینی نمکی می توان به دانه های مرغوب آن، طعم مناسب، سالم بودن آن اشاره کرد مسلما دلیل اینکه بادام زمینی دارای طعم خوبی است این می باشد که از دانه های با کیفیت و سالم تهیه می شود در صورتی که اگر بادام زمینی کیفیت خوبی نداشته باشد و تحت شرایط نامناسب تهیه شود قطعا کیفیت خوبی از نظر طعم و رنگ نخواهد داشت. بادام زمینی نمکی یکی از مغزهای مقوی است که برای سلامتی بدن مفید است و بهترین نوع تغذیه برای جایگزین کردن با خوردنی های مضری همچون چیپس و پفک می باشد زیرا برخلاف این تنقلات ناسالم بادام زمینی انرژی زیادی را در اختیار بدن قرار می دهد که این باعث می شود فرد با انرژی بیشتری بتواند فعالیت های روزانه خود را انجام بدهد. این خوردنی خوشمزه بر خلاف حدس و گمان بسیاری از افراد در چاقی و اضافه وزن تاثیری ندارد به همین دلیل مشاهده می شود که ورزشکاران از آن به فراوانی استفاده می کنند.

قیمت بادام زمینی نمکی سال جدید

قیمت بادام زمینی نمکی سال جدید قیمت بادام زمینی نمکی به عوامل زیادی وابسته است له همین دلیل همیشه نمی توان برای آن یک قیمت مشخص و ثابت برای آن بیان کرد. عواملی همچون میزان تولید سالانه آن، هزینه های بسته بندی و ارسال آنها به سایر نقاط در قیمت نهایی بادام زمینی تاثیر دارند و با تغییر در هر کدام از این عوامل قیمت بادام زمینی هم متغیر خواهد بود. با وجود تمامی این عوامل تاثیر گذار ثابت شده است که قیمت بادام زمینی نسبت به انواع دیگر آجیل و خشکبار بسیار مناسب است به همین دلیل بازار فروش پر رونقی دارد.

میر اکبر جاهد کردکندی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: افشین جاهد

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120235256

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.