مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروشندگان بادام زمینی مزه دار آستانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های بادام زمینی مزه دار آستانهقیمت بادام زمینی طعم دار ارزان

بادام زمینی مزه دار آستانه هم اکنون توسط فروشندگان این محصول به فروش می رسد که بهترین و مرغوب ترین بادام زمینی مزه دار را به تمامی مراکز آجیل فروشی، فروشندگان عمده و سوپر مارکت ها به صورت بسته بندی شده و فله ای ارائه می کنند.
فروشندگان بادام زمینی با معرفی محصولات در سایت فروشگاهی روش آسانی را برای فروش در نظر گرفته اند و در صورت سفارش از جانب مشتری آماده ارسال به هر نقطه ای از کشور می باشند.فروشندگان بادام زمینی مزه دار آستانه

ویژگی های بادام زمینی مزه دار آستانه

ویژگی های بادام زمینی مزه دار آستانه به جرات می توان گفت که بادام زمینی آستانه یکی از مرغوب ترین بادام های تولیدی کشور است که توسط بهترین شرایط فرآوری و خشک می شود و سپس در کارخانه برشته شده و به صورت مزه دار در می آید.
ویژگی های بادام زمینی طعم دار آستانه چیست؟ چه عاملی سبب مرغوبیت بالای آنها گشته است؟
بادام زمینی آستانه به دلیل خاک حاصلخیز و مقاومت بالای آنها در برابر آفات و عدم استفاده از سموم شیمیایی در حین کشت، کاملا ارگانیک و با کیفیت است و در شرایط کاملا طبیعی مانند نور آفتاب خشک شده می گردد.
البته امروزه جهت تسهیل روند تولید و میزان تولید بیشتر از دستگاه های بسیار پیشرفته برای خشک کردن استفاده می کنند که با گرمای غیر مستقیم سبب خشک شدن یکنواخت بادام شده و تلخی آنها گرفته می شود.
از ویژگی های ظاهری این بادام ها می توان به اندازه درشت، رنگ مسی، طعم عالی اشاره کرد که همین عوامل سبب شده این محصولات جنبه صادراتی نیز داشته باشند و با تقاضای زیادی از کشورهای دیگر روبرو شوند.
بادام های زمینی طعم دار معمولا به صورت نمکی، فلفلی، سرکه ای و با روکش های مختلف کچاپ، پنیری، سبزیجات و …  تولید می شوند و به بازار مصرفی ارائه می گردند.
این بادام ها دارای ارزش غذایی فراوان هستند و شما می توانید با سفارش بادام زمینی مزه دار طعم پنیری از آنها به عنوان یک میان وعده عالی استفاده کنید که هم از خوردن آن لذت ببرید و هم از خواص ارزشمند آنها بهره مند شوید.

قیمت بادام زمینی طعم دار ارزان

قیمت بادام زمینی طعم دار ارزان بادام زمینی جزء محصولاتی است که از نظر کیفی درجه بندی شده است و هر چه بادام ها به صورت سورت شده باشند و دارای اندازه درشت تری باشند، به عنوان بادام درجه یک به فروش می رسند و قیمت بالاتری نیز خواهند داشت.
علاوه بر این نحوه و میزان خرید نیز در قیمت بادام زمینی طعم دار بسیار تاثیر گذار است و هر چه میزان و حجم خرید بیشتر باشد قیمت ها بسیار ارزان تر از نرخ باز محاسبه می گردد. در صورتی که شما خریدار این محصول هستید جهت استعلام قیمت بادام زمینی می توانید به سایت فروشگاهی مراجعه نمایید.

میر اکبر جاهد کردکندی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: افشین جاهد

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120235256

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.