مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروشگاه کره بادام زمینی شکلاتی بدون شکر

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایای کره بادام زمینی شکلاتی بدون شکرقیمت کره بادام زمینی شکلاتی رژیمی

کره بادام زمینی که سالها پیش با هوشمندی کاناداییها تولید و بهره برداری شد، خیلی زود جای خود را در علایق مردم پیدا کرد. کره های بادام زمینی می توانند در طعمهای متفاوتی تولید شوند که یکی از این طعمها شکلاتی است. شکلات، این اسانس پرطرفدار در بسیاری از مواد غذایی، محبوبیت کره بادام زمینی را دوچندان کرد. در این مقاله از ویژگیها و خواص کره بادام زمینی شکلاتی و غیر شکلاتی خواهیم گفت.

فروشگاه کره بادام زمینی شکلاتی بدون شکر

مزایای کره بادام زمینی شکلاتی بدون شکر

مزایای کره بادام زمینی شکلاتی بدون شکر کره بادام زمینی علاوه بر طعم پر طرفدار، خواص و مواد مغزی زیادی دارد. این ماده لذیذ که اولین بار در کانادا تولید شد، خیلی زود در سراسر آمریکا و حتی دیگر کشورها به محبوبیت رسید.

کره بادام زمینی سرشار از مواد مغذی از جمله آهن و فسفر است، به همین خاطر توصیه می شود از آن در وعده های غذایی خصوصا صبحانه استفاده شود. 

کره بادام زمینی شکلاتی خواص بسیاری دارد که بخشی از آنها حاصل دانه بادام و بعضی حاصل شکلات آن هستند. این کره ها که کالری بالایی دارند می توانند انرژی لازم بدن فرد را تامین کنند. از دیگر خواص و ویژگیهای این کره می توان به درمان یبوست و بیماریهای گوارشی و کمک به جلوگیری از ریزش مو اشاره کرد.

کره بادام زمینی شکلاتی بسیار پرطرفدار است اما طعم شیرین آن ممکن است برای برخی ناخوشایند باشد. از طرفی بعضی از تولید کنندگان به کره بادام زمینی خود مواد افزودنی مانند شکر اضافه می کنند که توصیه می شود برای سلامت خود و تجربه طعمهای اصلی و بهتر به دنبال کره هایی که مواد افزودنی دارند نروید.

کره بادام زمینی ارگانیک و بدون افزودنی می تواند احتمال ابتلا به دیابت را کاهش دهد. اما هیچ تضمینی وجود ندارد که کره های بادام زمینی شکلاتی که شکر افزوده دارند نیز چنین خاصیتی داشته باشند.

انواعی از کره بادام زمینی نیز تحت عنوان کره بادام زمینی رژیمی وجود دارد که در آن قندهای شیرین کمتری وجود دارد و مناسب کسانی است که رژیم لاغری دارند و یا از ازدیاد کالری در وعده های غذایی خود دوری می کنند.

دقت داشته باشید که در خرید هر نوع کره بادام زمینی باید به فاکتورهایی مانند بسته بندی سالم، تاریخ انقضا و مشخصات درج شده روی بسته بندی توجه کنید و از خرید کره های بی کیفیت خودداری کنید.

قیمت کره بادام زمینی شکلاتی رژیمی

قیمت کره بادام زمینی شکلاتی رژیمی کره بادام زمینی شکلاتی بدون شکر که کره بادام زمینی شکلاتی رژیمی نیز خوانده می شود از انواع کره های فرآوری شده است که به صورت بسته بندی توسط کارخانه های معتبر به فروش می رسد.

عواملی مانند کیفیت، برند تولیدی، نوع بادامها و اسانسهای مصرفی و البته وزن و بسته بندی در قیمت کره بادام زمینی موثر هستند.

شما می توانید آنها را به صورت حضوری و یا غیر حضوری تهیه کنید.

میر اکبر جاهد کردکندی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: افشین جاهد

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120235256

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.