مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروشگاه کره بادام زمینی شکلاتی خارجی

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز تهیه کره بادام زمینی شکلاتیخرید کره بادام زمینی با قیمت شگفت انگیز

کره بادام زمینی شکلاتی، از جمله مواد شکلاتی است که سرشار از مواد انرژی زا است مانند مواد معدنی و اسید فولیک ها و … می‌باشد.
فروشگاه کره بادام زمینی شکلاتی خارجی، دارای برندهایی مختلفی از این نوع کره‌ها می‌باشد که در بسته بندی‌های مختلف برای شما مشتریان عزیز به فروش می‌رسد.

فروشگاه کره بادام زمینی شکلاتی خارجی

طرز تهیه کره بادام زمینی شکلاتی

اگر تمایل به تهیه کره بادام زمینی شکلاتی در خانه هستید باید بدانید که این کره‌ها با شکلات تلخ درست می‌شوند. قبل از هرچیز لازم است که بادام زمینی‌های خام را تفت دهید تا رطوبت آنها گرفته شود سپس آنها را در دمای ۳۵۰ درجه سانتی گراد در فر به مدت ۱۰ دقیقه قرار دهید.

حالا بایستی بادام زمینی‌های تفت داده شده و با هر وسیله خرد کنی که در دسترس دارید آنها را خرد کنید، از خرد کن آشپزخانه هم می‌توانید استفاده کنید. می‌توانید حین خرد کردند بادام‌ها به آنها روغن بادام زمینی هم اضافه کنید.

بعد از اتمام خرد کردن، به بادام‌ها یکی از مواد نمک، شکر یا پودر کاکائو اضافه کنید. دوباره عمل هم زدن را ادامه دهید. تا خمیر یک دست، بدست آید.

حالا نوبت به اضافه کردن شکلات تلخ می رسد، شکلات را با حرارت آب کنید سپس آن را با خمیر بادام زمینی مخلوط کنید و هم بزنید. خب لازم است خمیر حاصل را در یخچال قرار بدید البته آن را در ظرف شیشه‌ای بریزید بعد در یخچال بگذارید. حالا دیگر کرم بادام زمینی شکلاتی شما آماده است آن را بخورید.

طرز تهیه کره بادام زمینی شکلاتی

خرید کره بادام زمینی با قیمت شگفت انگیز

خرید کره بادام زمینی با قیمت شگفت انگیز را می‌توانید از وب سایتهای اینترنتی بخرید آنها در تعیین قیمت گذاری کره‌ها بسیار منصف عمل می‌کنند چرا که آنها با حذف واسطه‌ها بسیاری از هزینه های اضافی را از بین می‌برند.
اگر می خواهید کمتر هزینه کنید یا اینکه صرفه جویی کنید بهترین کار این است که از این وب سایت خرید کنید، ضرر نخواهید کرد می‌خواهید امتحان کنید.

در خریدهای اینترنتی می‌توانید کره بادام زمینی خود را درب منزل تحویل بگیرید. علاوه بر قیمت پایین و تخفیفات موجود از سمت شرکت تولیدکننده، شاهد ارسال رایگان هم خواهید بود.

در خریدهای خود می‌توانید از نوع کم چرب و بدون گلوتن کرم بادام زمینی‌ها استفاده کنید. چرا که کم چرب‌های کره‌های بادام زمینی ها ارزانتر هستند. گلوتن ها نوعی پروتئین هستند که باعث ترد شدن بافتهای کره‌های بادام زمینی می‌شوند.

قیمت کره بادام زمینی در فروشگاه‌های معتبر و مراکز فروش به صورت های مختلف بسته‌بندی و فله‌ای به فروش می‌رسد. همچنین بسته های ۲۰۰ و ۴۵۰ گرمی را برای عرضه و فروش دارند.

برای خرید کره بادام زمینی به صورت اینترنتی و بی‌واسطه، می‌توانید به صفحه کارخانه کره بادام زمینی عمده در ایران، مراجعه و خریدی مقرون به صرفه را تجربه نمائید.

 

خرید کره بادام زمینی با قیمت شگفت انگیز

میر اکبر جاهد کردکندی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: افشین جاهد

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120235256

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.