مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروشگاه کره بادام زمینی شکلاتی طبیعی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیات کره بادام زمینی شکلاتی طبیعیقیمت کره بادام زمینی رژیمی اصل

در حال حاضر فروشگاه کره بادام زمینی شکلاتی در سراسر کشور سعی بر این دارند تا این گونه از محصولات غذایی با ارزش را با کیفیت برتر و نیز قیمت مناسب به روش عمده در اختیار مشتریان قرار دهند که از مواد ارگانیک و بهداشتی و استاندارد کامل برخوردار می باشند.

همچنین این محصولات عمده در بسته بندی های متفاوت و متنوع و با کیفیت عالی توانسته راه را برای صادرات به اغلب کشورهای دنیا باز نگه دارد که در نوع خود بسیار حائز اهمیت می باشد.

فروشگاه کره بادام زمینی شکلاتی طبیعی

خصوصیات کره بادام زمینی شکلاتی طبیعی

خصوصیات کره بادام زمینی شکلاتی طبیعی

کره‌‌ بادام زمینی در دو شکل مختلف در بازار عرضه می‌گردند یکی به صورت خمیری شکل و نرم و دیگری ماده ای خمیری و خوشمزه همراه با تکه های کوچک بادام زمینی است که طرفداران زیادی را به خود جلب نموده است.

کره بادام زمینی شکلاتی طبیعی، یکی از بهترین و مهمترین محصولات غذایی ارگانیک و طبیعی در ایران محسوب می شود که دارای خصوصیات ویژه از قبیل: سرشار از مواد مغذی و مقوی بوده و همچنین دارای خواص آنتی اکسیدانی زیاد و نیز سرشار از انواع ویتامین ها، پروتئین ها و مواد معدنی فراوان می باشد که در درمان اکثر بیماری ها و نیز طب سنتی از کاربرد و خواص زیادی برخوردار می باشد.

همچنین این نوع محصول از ارزش غذایی زیادی برخوردار بوده که سرشار از چربی و کالری فراوان است که هم خاصیت لاغر کننده و هم خاصیت چاق کننده دارد.

یکی دیگر از انواع این نوع از محصولات غذایی با ارزش کره بادام زمینی رژیمی، است که به دلیل کالری و پروتئین زیاد برای افراد ورزشکار در هر زمینه ای بسیار مناسب و مقوی است که بدون گلوتن بوده که با توجه به خواص زیاد آن می توان استفاده های زیادی از این محصول به عمل آورد.

قیمت کره بادام زمینی رژیمی اصل

قیمت کره بادام زمینی رژیمی اصل

کره بادام زمینی از لذیذترین محصولات بادام زمینی است که مناسب برای صبحانه و به عنوان یک میان وعده از آن می توان استفاده نمود که حاوی کالری و انرژی زیادی است که در انواع برندهای مختلف با کیفیت عالی و نیز با قیمت مناسب به روش عمده در بازارهای جهانی عرضه می شود.

قیمت کره بادام زمینی، بر اساس مواد اولیه و ارگانیک در تولید آن، تنوع در کیفیت محصول، بهداشتی و استاندارد بودن محصول، تنوع در بسته بندی شکیل و زیبا، تنوع در تولید و توزیع، بر اساس عرضه و تقاضا، تاریخ تولید و انقضاء محصول، دارای پروانه ساخت و سیب سلامت معتبر، نوع برند و شرکت تولید کننده و غیره می باشند که این موارد اصل بودن و ارگانیک و بهداشتی بودن محصول را به همراه داشته که می توان آن را با توجه به این نشانه ها با اطمینان کامل از سالم بودن، آن را خریداری نمود.

میر اکبر جاهد کردکندی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: افشین جاهد

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120235256

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.