مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروش عمده بادام درختی با پوست

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره بادام درختی با پوستقیمت روز بادام درختی با پوست
فروش عمده بادام درختی با پوست

این مرکز فروش عمده بادام‌ درختی با پوست را از طریق مجازی برای مشتریان خود مهیا کرده است تا خریدار در کمترین زمان ممکن بتواند به بهترین بادام درختی مرغوب دسترسی داشته باشد.

 

اطلاعاتی درباره بادام درختی با پوست

بادام درختی که یکی از محصولات پرطرفدار است از دیرباز تا به امروز از نظر کیفیت تولید بادام ایران بی‌ رقیب بوده است در این قسمت می خواهیم اطلاعات کاملی را درباره بادام درختی با پوست را برای شما عزیزان توضیح دهیم. لطفا با ما همراه باشید.

بیشتر مردم بادام درختی را به عنوان یک آجیل می‌شناسند اما در واقع بادام درختی، یک آجیل نیست بلکه یک دانه میوه خشک است که مغز خوراکی میوه آن شیرین است  که به رنگ سفید روشن است و در روکش قهوه‌ای مایل به قرمز پیچیده شده است که درون پوستی سخت قرار گرفته شده است. 

بادام درختی با پوست دارای مزایای بیشتری نسبت به سایر بادام های بدون پوست می باشد بادام درختی با پوست سبب می شود که بادام در درون خود رطوبت خود را حفظ کرده و تازه تر باقی بماند و همچنین این امر موجب حفظ خواص بیشتر بادام می شود.

بادام با پوست یک ماده غذایی مغذی، قابل حمل و کم کربوهیدرات است که می توان میوه خوراکی آن را در پخت و پز و یا همانطور که هست استفاده کرد. بادام را می توان به کره بادام، به شیر بادام یا به عنوان کنجاله بادام آسیاب شوند و استفاده کنید.

بادام با پوست فاقد سدیم است، که برای افرادی که سابقه فشار خون دارند یا به دلایل دیگری قصد کاهش مصرف سدیم را دارند، مهم است.

بادام منبع خوبی از فیبر است و شاخص گلیسمی کمتری نسبت به بسیاری از مغزهای دیگر دارد و این باعث می شود که گزینه مناسبی برای افرادی باشد که رژیم کم کربوهیدرات دارند.

این میوه از جمله مغزهای پرچرب است بیشتر چربی موجود در بادام چربی اشباع نشده تک است که دارای خواص محافظتی قلبی است و همچنین بادام منبع خوبی از پروتئین وگان است که حاوی مقادیر کمی از همه اسیدهای آمینه ضروری و غیر ضروری است.

بادام درختی علاوه بر طعم خوبی که دارد خواص دارویی بالای هم دارد که دارای طبعی گرم و خشک می‌باشد و برای بیشتر افراد مغذی است به همین علت دارای مزایا های بسیاری است که در زیر به چند مورد از فواید آن اشاره خواهیم کرد…

  • بادام سرشار از پروتئین، فیبر و مواد مغذی است
  • بادام خطر کلسترول را کاهش می‌دهد
  •  قند خون را تنظیم می‌کند
  •  برای درمان سرفه، حنجره و تنگی نفس مفید است
  • به عنوان غذای اصلی مغز برای کودکان در نظر گرفته شده است.

 

 

اطلاعاتی درباره بادام درختی با پوست

قیمت روز بادام درختی با پوست

بادام درختی ایرانی از جمله مهمترین محصولات بخش کشاورزی ایران به شمار می‌آید. بادام به دلیل ایجاد ارزش افزوده در اقتصاد کشور به عنوان یک محصول صادراتی بسیار با اهمیت بوده و به همین دلیل مورد توجه اکثر سرمایه گذاران در ایران می‌باشد.

این مرکز بازرگانی با سابقه در حوزه‌ای انواع بادام درختی، آمادگی دارد که با استفاده از توان فنی و تخصصی پرسنل با تجربه خود، شما عزیزان را در خصوص مرغوبیت بادام درختی را هدایت کند.

همچنین مشتریان گرامی برای خرید و اطلاع از قیمت بادام درختی پوست کنده را می توانند از طریق این مرکز اینترنتی با مشاورین شرکت ما به صورت آنلاین و رایگان در ارتباط بوده و سوالات و سفارش خود را ثبت کرده و در کمترین زمان آن را دریافت نمایند.

 

قیمت روز بادام درختی با پوست

میر اکبر جاهد کردکندی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: افشین جاهد

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120235256

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.