مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروش عمده بادام درختی ریز

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره بادام درختی ریزخرید انواع بادام درختی ریز

بادام درختی یکی از محصولات باغی می باشد که در کشور ما به مقدار زیادی تولید می شود. اکثر گونه های بادام درختی در ایران از نوع متوسط و ریز هستند و به جز ارقامی مانند مامایی، بقیه  این درختان محصولی نسبتا ریز را تولید می‌کنند به همین جهت این بادام بیشتر برای مصارف داخلی مناسب است. فروش عمده بادام درختی ریز می تواند نیاز به این محصول را برای مصارف مختلف در داخل کشور تامین کند و نیاز به واردات آن را کاهش دهد. برای خرید این بادام ریز به صورت عمده می توان با فروشنده آن ارتباط برقرار کنید و اطلاعات لازم را در مورد این محصول به دست آورد.

فروش عمده بادام درختی ریز

اطلاعاتی درباره بادام درختی ریز

اطلاعاتی درباره بادام درختی ریز

بادام درختی ریز یکی از انواع این میوه عرضه شده به بازار است که می تواند از انواع ارقام این درخت به دست آید. این محصول از نظر اندازه دارای ابعادی کوچکتر نسبت به بادام های درشت صادراتی است اما از نظر ارزش غذایی تفاوتی با آنها ندارد. بادام ریز غنی از انواع اسیدهای چرب امگا 3 و 6 بوده و به همین دلیل منبعی سرشار از انرژی و کلسترول مفید یا HDL است به همین دلیل مصرف آن برای همه مناسب است.

این میوه دارای مقادیر قابل توجهی کلسیم است که به رشد استخوان ها در کودکان کمک زیادی می کند به همین دلیل توصیه می شود برای کودکان در حال رشد مورد استفاده قرار گیرد.

این محصول به صورت پوست گرفته هم در بازار وجود دارد که می تواند در آجیل یا تهیه خانگی و صنعتی خلال بادام کاربرد داشته باشد و جهت تهیه انواع کیک و شیرینی به کار رود.

از نوع ریز این محصول کمتر در آجیل استفاده می شود و چنانچه مورد استفاده قرار بگیرد بیشتر در آجیل ‌های با کیفیت پایین و ارزان تر به کار می رود.

خرید انواع بادام درختی ریز

خرید انواع بادام درختی ریز

بادام درختی سایز ریز مختص خریدارانی است که برای اهداف مختلف این محصول را خریداری می ‌کنند؛ خریداران انواع بادام درختی ریز جهت تولید محصولات مورد نظر خود اقدام به خرید بادام ریز از بازار این محصول می نمایند تا بتوانند کسب و کار خود را رونق ببخشند.

برای خرید انواع این محصول لازم است خریداران از قیمت بادام درختی ریز مطلع باشند بنابراین استعلام قیمت انواع مختلف این بادام از فروشنده آن لازمه خرید عمده این محصول می باشد علاوه بر این میزان خرید این محصول می تواند در خرید ارزان تر آن نقش داشته باشد و هر چه خریدار تناژ بیشتری از این بادام را سفارش دهد  قطعاً فروشنده با قیمت ارزان تری آن را به وی ارائه خواهد کرد و برای وی ارسال خواهد نمود.

میر اکبر جاهد کردکندی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: افشین جاهد

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120235256

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.