مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروش کره بادام زمینی ارگانیک 400 گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات کره بادام زمینی ارگانیک 400 گرمیقیمت کره بادام زمینی ارگانیک تازه

کره بادام زمینی ارگانیک از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین محصولات به شمار می رود و به دلیل داشتن خواص فوق العاده ای که داری متقاضیان زیادی خواهان خرید آن با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشند.

این مرکز با فروش کره بادام زمینی ارگانیک 400 گرمی با نازل ترین قیمتی و کیفیتی استثنایی توانسته است رضایت مشتریان خود را به راحتی فراهم سازد و روز به روز بر تعداد مخاطبان خود بیفزاید. 

فروش کره بادام زمینی ارگانیک 400 گرمی

مشخصات کره بادام زمینی ارگانیک 400 گرمی

مشخصات کره بادام زمینی ارگانیک 400 گرمی کره بادام زمین از خواص بسیار زیادی برخوردار است، بادام زمینی به دلیل داشتن مواد معدنی مانند پتاسیم، منیزیم و آهن و همچنین انواع ویتامین ها مانند ویتامین آ بسیار مورد توجه قرار دارد، در ضمن به دلیل داشتن کالری می تواند یک میان وعده و صبحانه بسیار مقوی و پر انرژی برای کودکان و ورزشکاران به شمار رود.

اگر به دنبال خرید کره بادام زمینی ارگانیک 400 گرمی هستید بهتر است اطلاعاتی را درباره مشخصات این محصول به دست آورید تا بتوانید این محصول را با قیمت بسیار ارزان و کیفیت بالا خریداری کنید. 

از مهمترین مشخصات این محصول می توان به ظاهر مناسب و طعم دلپذیر آن اشاره نمود، بسته بندی های مناسب با ظرفیت مناسب این محصول موجب شده است تا هر فردی با هر سلیقه و بودجه قادر به خرید این محصول باشد. 

از دیگر مشخصات کره بادام زمینی می توان به وجود فیبر بالا و چربی غیر اشباع شده در این محصول اشاره نمود. چربی موجود در بادام زمینی ارگانیک بر خلاف سایر چربی ها از نمونه های خوب می باشد و می تواند به کاهش کلسترول بد نیز در بدن کمک نماید. 

از دیگر مشخصات کره بادام زمینی تازه می توان به شیرین بودن آن بدون استفاده از شکر اشاره کرد در ضمن در تولید این محصول از نمک نیز استفاده نشده است. 

قیمت کره بادام زمینی ارگانیک تازه

قیمت کره بادام زمینی ارگانیک تازه قیمت کره بادام زمینی اصل به عوامل متعددی بستگی دارد، نوع کیفیت و میزان عرضه و تقاضا از مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت این محصول به شمار می رود، زمانی که عرضه این محصول افزایش یابد قیمت آن نیز کاهش می یابد و در صورتی که عرضه آن کاهش یابد و تقاضا برای این محصول افزایش یابد، قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند. 

هر چه کیفیت کره بادام زمینی بالاتر باشد قیمت آن نیز گران تر خواهد بود، اما شما نیز می توانید نمونه مرغوب و باکیفیت این محصول را با قیمت ارزان تری تهیه و خریداری نمود، شما می توانید با سفارش عمده و خرید مستقیم این محصول، کره بادام زمینی مرغوب و باکیفیت را با قیمتی به مراتب کمتر از قیمت بازار و عالی ترین کیفیت تهیه و خریداری کنید. 

میر اکبر جاهد کردکندی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: افشین جاهد

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120235256

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.