مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت بادام زمینی بسته بندی سال 99

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایای بادام زمینی بسته بندی نسبت به فلهشرکت پخش بادام زمینی بسته بندی

بادام زمینی یکی از محصولات کشاورزی بسیار ارزشمند است که دارای مواد مغذی بسیار زیادی می باشد. قیمت بادام زمینی بسته بندی شده سال 99 تحت تاثیر عوامل متعددی همچون میزان عرضه و تقاضا،کیفیت بادام زمینی و نحوه بسته بندی آن است. آیا شما با مزایای بادام زمینی بسته بندی آشنا هستید و می دانید قیمت سال 99 این محصول چقدر است؟

قیمت بادام زمینی بسته بندی سال 99

مزایای بادام زمینی بسته بندی نسبت به فله

مزایای بادام زمینی بسته بندی نسبت به فله

یکی از موارد که بر ارزش افزوده محصولات کشاورزی به میزان قابل توجهی می افزاید و در بازار پسندی محصول نقش بسیار مهمی ایفا می کند بسته بندی کردن آن می باشد.

بادام زمینی بسته بندی شده به صورت پوست کنده بوده و بنابراین بلافاصله می توان آن را مصرف کرد. فرآیند بسته بندی بادام زمینی به وسیله دستگاه های اتوماتیک در سطح صنعتی انجام می شود و بنابراین کمترین دخالت انسان در بسته بندی وجود دارد به همین دلیل این نوع بسته بندی از نظر بهداشتی بسیار سالم است.

در فرآیند بسته بندی این محصول همه مواد زاید مانند پوست، ساقه و یا برگ بادام زمینی به طور صد در صد حذف می شود و بنابراین محصول از خلوص بالایی برخوردار است.

استفاده از بسته بندی های شیک و زیبا برای کسانی که در زمینه فروش خرد یا عمده این محصول فعالیت دارند باعث افزایش فروش این محصول در سطح فروشگاهی یا پخش آن می شود.

دانه های بادام زمینی موجود در این نوع محصول بسته بندی شده از یکنواختی بالایی برخوردار بوده و از نظر اندازه شبیه هم می باشند که خود عاملی موثر در کیفیت این نوع بادام زمینی است.

نوع مواد به کار رفته در بسته بندی ها به شکلی است که هیچ گونه واکنشی با بادام زمینی نداشته و به همین خاطر تاثیری در کیفیت آن ندارند.

بسته بندی این محصول باعث عدم تماس بادام با رطوبت یا هوای بیرون شده و بنابراین تاثیر زیادی در ماندگاری محصول ایفا می کند.

شرکت پخش بادام زمینی بسته بندی

شرکت پخش بادام زمینی بسته بندی

کسانی که در زمینه فروش انواع محصولات فرآوری شده کشاورزی فعالیت دارند و یا صادرات این محصول به کشورهای دیگر را انجام می دهند می توانند از بادام زمینی بسته بندی برای توسعه کسب و کار خود استفاده کنند.

شرکت پخش بادام زمینی بسته بندی شده این محصول را در سطح بازار توزیع می کند و خریداران می توانند برای تهیه آن می توانند با شرکت بادام زمینی مربوطه تماس برقرار کرده و ضمن کسب اطلاع از قیمت روز این محصول نسبت به سفارش آن اقدام کنند تا هر چه سریع تر به آدرس مورد نظر آنها در هر کجای ایران که باشد ارسال شود.

میر اکبر جاهد کردکندی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: افشین جاهد

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120235256

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.