مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت بادام زمینی نمکی سال جدید

آنچه در این مقاله می خوانید...

چگونگی تهیه بادام زمینی نمکیتولید کننده بادام زمینی نمکی ارگانیک

سلام دوستان امروز می خواهیم درمورد بادام زمینی نمکی که یکی از تنقلات بسیار مفید است صحبت کنیم . بادام زمینی بیشتر در اجیل ها به چشم میخورند . بادام زمینی گیاهی است که بومی امریکای جنوبی است که به مرور زمان به کشور های دیگر انتقال یافته است . گیاه یک ساله ی بادام زمینی دارای ارتفاع حدودا 30 سانتی متر است ، میوه های این گیاه در داخل زمین رشد می کنند .قیمت بادام زمینی نمکی سال جدید

چگونگی تهیه بادام زمینی نمکی

چگونگی تهیه بادام زمینی نمکی بادام زمینی به شکل های گوناگونی مصرف میشود ، مثلا به شکل خام و یا به صورت بو داده و . . . یکی از شکل های پر مصرف و خوش طعم بادام زمینی ، بادام زمینی نمکی است این موضوع باعث شده که هر تولید کننده بادام زمینی به فکر فروش ان ها به شکل بادام زمینی نمکی بیافتد ، به همین منظور قصد داریم در ادامه ی مطلب درمورد روش تولید بادام زمینی نمکی گفت و گو کنیم .

برای تولید بادام زمینی نمکی بادام زمینی ها را داخل یک تابه بریزید ، البته تابه باید از قبل با روغن چرب شده باشد . حال به طور پیوسته هم بزنید و نمک را به ان اضافه کنید تا به طور یک دست حرارت ببیند و برشته شوند. اگر بادام زمینی ها را مداوم هم نزنید، امکان دارد یک طرف بادام زمینی ها بیشتر پخته و یا حتی بسوزد . با شعله کم، حدود 8-10 دقیقه بادام زمینی ها را حرارت دهید و هم بزنید. زمان لازم به اندازه ی بادام زمینی ها بستگی دارد. زمانی که بادام زمینی ها برشته می شوند، صدای های ترق و تروق ایجاد می کنند و پس از 4-5 دقیقه بوی برشتگی آن حس می شود . هنگامی که بوی فوق العاده بادام زمینی برشته را استنشاق کردید ، یکی دو عدد از بادام زمینی ها را با قاشق بردارید و سپس اجازه دهید تا خنک شود ، سپس آن را  دز بین انگشت شست و سبابه مالش دهید. اگر که پوست آن به راحتی جدا شد ، بادام زمینی نمکی بو داده آماده شده است . اما اگر بادام زمینی بدون پوست استفاده کرده اید ، پس از خنک شدن آن ها را در دهان خود بگذازید و بررسی کنید که به خوبی برشته شده اند یا که خیر . اگر به اندازه دلخواه شما برشته نشده بود ، به هم زدن آن ها روی حرارت ملایم ادامه دهید . توجه داشته باشید که بادام زمینی ها تا خنک شوند، مقداری می پزند. پس مراقب باشید که زمانی که روی حرارت هستند زیادی نپزند.

تولید کننده بادام زمینی نمکی ارگانیک

تولید کننده بادام زمینی نمکی ارگانیک برای تولید بادام زمینی ارگانیک باید از ابتدای کاشت ان تا زمان برداشت و همچنین زمان بو دادن بادام زمینی از هیچ گونه مواد شیمیایی مانند سم های افت کش و کود های شمیایی و … استفاده نشود.

میر اکبر جاهد کردکندی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: افشین جاهد

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120235256

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.