مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت بادام زمینی پارس آباد مغان

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیات بادام زمینی پارس آباد مغانمرکز خرید انواع بادام زمینی پارس آباد

بادام زمینی پارس آباد یکی از با کیفیت‌ ترین و مرغوب‌ ترین نوع محصول در کشور می باشد. به طوری که در حال حاضر می‌ توان گفت شهر پارس آباد مغان، قطب تولید این محصول در کشور است. در خصوص قیمت این بادام‌ زمینی باید توجه داشته باشید طبیعتاً محصول این منطقه نیز در درجه کیفی مختلفی تولید شده که این امر موجب شده است محصول با قیمت‌ های متفاوتی به فروش برسد.

قیمت بادام زمینی پارس آباد مغان

خصوصیات بادام زمینی پارس آباد مغان

خصوصیات بادام زمینی پارس آباد مغان شهرستان پارس آباد در استان اردبیل یکی از بزرگترین تولید کنندگان بادام زمینی در کشور بوده به طوری که امروزه رشد ۷۰ درصدی کشت این محصول را داشته است.

حال در مورد خصوصیات بادام زمینی پارس آباد مغان باید بدانید در این منطقه از دو نوع بذر آستانه اشرفیه و ترکیه جهت کشت استفاده شده است که هر کدام از آنها دارای خصوصیات و ویژگی های مختص به خود می باشد. حتی این بادام زمینی ها از لحاظ اندازه نیز در دسته های مختلفی قرار می گیرد.
اما به طور کلی لازم است توجه داشته باشید که بادام زمینی این منطقه بسیار مرغوب و با کیفیت بوده به طوری که جز مغزدار ترین بادام زمینی های کشور به شمار می رود.

درصد خرابی این بادام زمینی بسیار کم بوده و علاوه بر این، میزان نگهداری آن نیز بالا می باشد. همچنین باید بدانید این محصول پوستی نازک و روشن داشته که این امر موجب شده است محصول کاملاً مشتری پسند باشد و از طرفی اندازه و سایز استاندارد و مناسب آن نیز دیگر ویژگی محصول به شمار می رود.

مرکز خرید انواع بادام زمینی پارس آباد

مرکز خرید انواع بادام زمینی پارس آباد با وجود کیفیت بالای بادام زمینی پارس آباد دشت مغان، طبیعتا امروزه مشاهده می شود که این محصول بسیار محبوب و پرفروش می باشد.

حال هنگامی که شما به مرکز خرید بادام زمینی پارس آباد مراجعه می‌ کنید می‌ توانید این محصول را به دو صورت تازه و برشته مشاهده نمایید. همچنین یکی دیگر از انواع بادام زمینی پارس آباد در مرکز خرید این محصول، بادام زمینی غلاف دار است.

با وجود تفاوت هایی که در انواع این بادام زمینی ها وجود دارد، طبیعتاً قیمت آن نیز تفاوت‌ هایی خواهد داشت. البته لازم است بدانید که مشتریانی که به صورت عمده قصد تهیه این محصول را از مرکز خرید آن را دارند می توانند به صورت مستقیم اقدام به سفارش بهترین نوع بادام زمینی پارس آباد کرده و در سراسر کشور آن را تحویل بگیرند که طبیعتاً در این روش، با حذف واسطه ها و از میان برداشتن دلالان محصول با قیمت مناسب تری به دست شان می رسد.

میر اکبر جاهد کردکندی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: افشین جاهد

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120235256

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.