مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت کره بادام زمینی ارگانیک رژیمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات کره بادام زمینی ارگانیک رژیمیخرید کره بادام زمینی ارگانیک خارجی

کره بادام زمینی ارگانیک رژیمی محصولی بدون‌ شکر بوده که به دلیل پایین بودن کربوهیدرات و سدیم برای کسانی که به امراض قلبی، فشارخون و دیابت مبتلا هستند گزینه ای بی نظیر می باشد. قیمت این کره بادام زمینی بسته به برند آن متفاوت بوده و طبیعتاً هر چه از مواد اولیه ای که در تولید این محصول استفاده شود با کیفیت تر باشد، قیمت نهایی آن نیز افزایش پیدا می‌ کند.

قیمت کره بادام زمینی ارگانیک رژیمی

مشخصات کره بادام زمینی ارگانیک رژیمی

مشخصات کره بادام زمینی ارگانیک رژیمی کره بادام زمینی به طور کلی محصولی است که برای اولین بار در سال 1882 در کانادا تولید شده و پس از آن به یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین خوراکی ها در دنیا تبدیل شده است.

این محصول در حال حاضر در انواع مختلف چون ساده و رژیمی موجود می باشد که در خصوص مشخصات کره بادام زمینی ارگانیک رژیمی می توان گفت این محصول کاملاً فاقد نمک و شکر بوده از این رو بسیار مقوی می باشد.
توجه داشته باشید که کره بادام زمینی رژیمی که فاقد گلوتن است علاوه بر اینکه برای افراد مبتلا به بیماری‌ های قلبی، دیابت و فشارخون مناسب می باشد به دلیل داشتن ویتامین ای مانع از پیری زودرس پوست خواهد شد. به طور کلی باید بدانید مصرف ۲۸ گرم از این محصول در روز می‌ تواند حدود ۱۰ درصد نیاز بدن به ویتامین ای را برآورده کند.

علاوه بر این نکته دیگری که در خصوص مشخصات این کره بادام زمینی باید به آن توجه داشته باشید دارا بودن پتاسیم و انواع آنتی اکسیدان ها در آن بوده که منجر به کاهش فشارخون می‌ شود.
همچنین مقادیر بالای اسیدهای چرب غیر اشباع می تواند کاهش کلسترول و تری گلیسیرید را به همراه داشته که این امر در نهایت منجر به کاهش خطر بیماری های دیابت نوع ۲ و بیماری های قلبی می شود .

از طرفی لازم است بدانید مواد اولیه استفاده شده برای تولید این کره بادام زمینی کاملاً طبیعی بوده و از این رو محصولی که ارائه می‌ شود به صورت ارگانیک است و فاقد هر گونه افزودنی می باشد.

خرید کره بادام زمینی ارگانیک خارجی

خرید کره بادام زمینی ارگانیک خارجی با وجود اینکه در حال حاضر شرکت‌ های متعددی در خارج و داخل کشور اقدام به تولید کره بادام زمینی ارگانیک نموده اند، هنگامی که خریداران قصد تهیه این محصول را داشته باشند می توانند متناسب با سلیقه خود نوعی از آن را انتخاب کنند.

توجه داشته باشید خرید کره بادام زمینی خارجی نیز امروزه بسیار رونق پیدا کرده زیرا این محصول بسیار با کیفیت می باشد و مشتریان عزیز جهت خرید این محصول می تواند به صورت مستقیم اقدام به سفارش آن کنند.

میر اکبر جاهد کردکندی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: افشین جاهد

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120235256

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.