مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت کره بادام زمینی ساده 330 گرم

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات کره بادام زمینی ساده 330 گرمفروش کره بادام زمینی ساده ارزان

بادام زمینی جز دانه های روغنی و خوشمزه بوده که بیشتر به همراه آجیل مصرف می شود. از این مغزیجات ترد فرآورده های زیادی گرفته می شود که مهمترین آنها کره بادام زمینی ساده است. این محصول به روش صنعتی و در محیطی کاملا بهداشتی تولید و پس از آن از طریق بسته بندی های استریل به بازار عرضه می شود. خواص خوراکی و درمانی بالایی دارد و قیمت کره ۳۳۰ گرمی بر اساس کیفیت آن مشخص می شود. 

قیمت کره بادام زمینی ساده 330 گرم

مشخصات کره بادام زمینی ساده 330 گرم

مشخصات کره بادام زمینی ساده 330 گرم کره بادام زمینی ۳۳۰ گرمی دارای مشخصاتی منحصر به فرد بوده که این امر باعث تمایز و برتری آن نسبت به محصولات دیگر می شود. این ماده دارای غلظت بالا و عطر و طعمی طبیعی و ارگانیک دارد. مزه آن شیرین است و با هر ذائقه ای سازگاری دارد. به دلیل دارا بودن کالری فراوان بیشتر افراد آن را در وعده صبحانه مصرف می کنند. 

رنگ آن روشن است و گاهی با موادی چون کاکائو ترکیب شده و طعم فوق العاده ای پیدا می کند. میزان چربی این محصول بالا است و برای کودکان و نوجوانان در حال رشد بهترین گزینه به شمار می رود و انرژی روزانه آنها را تامین می کند. این فرآورده دارای بسته بندی های پلمپ بوده و ماندگاری زیادی هم دارد. 

از دیگر مشخصات آن می توان به وزن های مشخص اشاره کرد که هر کدام نرخ خاصی را به خود اختصاص می دهند. این کره دارای ظاهری نرم بوده و تا حد کمی کشدار است. 

فروش کره بادام زمینی ساده ارزان

فروش کره بادام زمینی ساده ارزان این مرکز با فروش کره بادام زمینی ارزان قیمت توانسته نظر مصرف کنندگان را جلب کند. کیفیت و عطر و طعم و همچنین خاصیت بالای محصول مطمینا آن را به یک انتخاب ایده آل برای هر مصرف کننده ای تبدیل کرده است و این امر تاثیر زیادی بر بازار فروش می گذارد.

فروش به صورت اینترنتی و به نمایش گذاشتن قیمت ها و محصولات به صورت آنلاین متنوع خدماتی است که این فروشنده در اختیار مشتریان قرار می دهد تا بتواند با جلب رضایت آن ها به آمار مشتریان دائمی خود بیفزاید. در این روش قدرت خرید مصرف کننده بالا بوده و می تواند به راحتی خرید خود را انجام دهد. 

با توجه به سطح کیفی عالی که در این فرآورده درجه یک سراغ داریم این محصولات از بازار های فروش پر رونقی برخوردار می باشند. فروش عمده هم به نفع خریدار است که سبب کاهش قیمت ها می شود و هم این که تولید کننده زود تر به سود ایده آل خود می رسد.

میر اکبر جاهد کردکندی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: افشین جاهد

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120235256

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.