مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت کره بادام زمینی شیراز همراه با تخفیف

آنچه در این مقاله می خوانید...

10 خاصیت عمده کره بادام زمینیشرکت فروش کره بادام زمینی شیراز

تولیدات کره بادام زمینی شیراز یکی از برترین تولید کننده های مواد غذایی با کیفیت عالی است که شما را به خرید کره بادام زمینی اصل با کیفیت فوق العاده دعوت می کند. این ماده ی غذایی با ارزش یکی از بهترین چربی هایی است که می توانید برای انواع غذا و دسر استفاده کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.قیمت کره بادام زمینی شیراز همراه با تخفیف

10 خاصیت عمده کره بادام زمینی

10 خاصیت عمده کره بادام زمینی  یک وعده دو قاشق غذاخوری کره بادام زمینی حدود 7 گرم پروتئین را تأمین می کند. این ویژگی باعث می شود که گیاهخواران که به دنبال این مواد مغذی اساسی در رژیم غذایی خود هستند.

این ماده غذایی همچنین حاوی ویتامین B، ویتامین E، آهن و پتاسیم است. پروتئین و فیبر موجود در کره بادام زمینی می تواند هوس شما را کاهش دهد. به علاوه، شما را مدت طولانی تر از سایر غذاها نگه می دارد. حاوی پتاسیم، آنتی اکسیدان ها و منیزیم، مواد مغذی برای بهبود عضلات و افزایش ایمنی بدن است. برای حفظ جریان خون کافی در بدن مفید است. به متابولیسم شما کمک می کند. ویتامین E و چربی اشباع نشده از بادام زمینی، از سلامت قلب و عروق شما مراقبت می کنند.

کره بادام زمینی به عنوان یک رژیم غذایی با 180 تا 210 کالری در هر وعده ممکن است ضد حساسیت به نظر برسد. اما این ترکیب ترکیبی دلپذیر از فیبر (2 گرم در هر وعده) و پروتئین (8 گرم در هر وعده) دارد که شما را پر کرده و شما را طولانی تر می کند، بنابراین به طور کلی کمتر می خورید. 

تحقیقات نشان می دهد که خوردن بادام زمینی می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی، دیابت و سایر بیماری های مزمن سلامتی را کاهش دهد.

یک مطالعه منتشر شده در مجله انجمن پزشکی آمریکا نشان داد که مصرف 1 اونس کره بادام زمینی (حدود 2 قاشق غذاخوری) حداقل 5 روز در هفته می تواند خطر ابتلا به دیابت را تقریبا 30 درصد کاهش دهد. از ابتلا به دیابت نوع 2 جلوگیری کنید
 همچنین از کاهش مصرف کره بادام زمینی در کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع II جلوگیری می کند. بادام زمینی نه تنها حاوی پروتئین بلکه چربی های اشباع نشده نیز هست. نشان داده شده است که چربی های اشباع نشده باعث بهبود حساسیت به انسولین می شوند.
 کره بادام زمینی به دلیل دارا بودن فولات، نیاسین، اسید پانتوتنیک، پیریدوکسین، ریبوفلاوین و تیامین حاوی خواص آنتی اکسیدانی است. یکی از آنتی اکسیدان های موجود در آن، رسوراترول است. آنتی اکسیدان پلی فنولیک است که می تواند به کنترل بیماری های مزمن کمک کند.

شرکت فروش کره بادام زمینی شیراز

شرکت فروش کره بادام زمینی شیراز شرکت کره بادام زمینی شیراز این افتخار را دارد تا بهترین محصول را با ارزان ترین قیمت و با تخفیف های استثنایی بدون واسطه به شما عزیزان تقدیم می کند. فروش کره بادام زمینی توسط این مجموعه به صورت مجازی و از طریق ثبت سفارش آنلاین امکان پذیر شده است. تخفیف های استثنایی ما را از دست ندهید. 

میر اکبر جاهد کردکندی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: افشین جاهد

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120235256

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.