مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت کره بادام زمینی فله رژیمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز تهیه کره بادام زمینی رژیمیخرید کره بادام زمینی فله ارگانیک

کره بادام زمینی یکی از فرآورده‌های اصلی بادام زمینی می‌باشد که ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و مهم‌ترین املاح تشکیل دهنده آن پروتئین می‌باشد و به شکل‌های مختلف در بازار، خرید و فروش می‌شود.
برای خرید کره بادام زمینی فله که به شکل های مختلف رژیمی و معمولی وجود دارد، می‌توان با مراکز تولید این محصول، به شکل های مختلف ارتباط برقرار کرد.

قیمت کره بادام زمینی فله رژیمی

طرز تهیه کره بادام زمینی رژیمی

کره بادام زمینی یکی از خوراکی‌های بسیار مفید است که درصد بالایی از آن را پروتئین تشکیل می‌دهد و می‌توان به راحتی در خانه نیز آن را تهیه کرد.

این محصول، در دو نوع رژیمی و معمولی تهیه می‌شود که برای تهیه نوع رژیمی آن از بادام خام استفاده می‌شود. با استفاده از یک دستگاه غذا ساز، بادام‌های خام در  چند مرحله کاملا خرد و له می‌شوند تا حالت کرم مانند به خود بگیرند و کش دار شود.
در نمونه‌های معمولی از این محصول، می‌توان عسل و نمک را نیز برای طعم‌دهی و بالا بردن کالری آن استفاده کرد ولی در نمونه رژیمی، این مواد را از دستور تهیه بادام زمینی حذف می‌شود. سپس کره به دست آمده را در ظرف‌های مخصوص به خود ریخته و در دمای یخچال نگهداری می‌کنند.
کره بادام زمینی رژیمی برای کسانی که دچار افزایش وزن و چاقی هستند بسیار مناسب است، چون جلوی اشتهای کاذب آنها گرفته می‌شود و در عین حال انرژی لازم نیز به بدن آنها می‌رسد.

طرز تهیه کره بادام زمینی رژیمی

خرید کره بادام زمینی فله ارگانیک

برای تهیه کره بادام زمینی ارگانیک باید از بادام های مرغوب و با کیفیت بالا که هیچ گونه خرابی و یا کپک زدگی در داخل آنها وجود نداشته باشد استفاده شود چون در کیفیت کره تولید شده تأثیر بسیار زیادی دارد.

برای خرید کره بادام زمینی ارگانیک به صورت فله ای، باید با مراکز معتبر تولید کننده این محصول به شیوه های مختلف ارتباط برقرار کرد.

مصرف کنندگان کره بادام زمینی کسانی هستند که کیفیت تغذیه برای آنها اهمیت دارد و به همین دلیل نیز در هنگام خرید سعی می کنند محصولی با کیفیت بالا و اصل خریداری کنند.

سایت ارس بادام نیز یکی از مراکز عرضه‌کننده کره بادام زمینی ارگانیک می‌باشد که محصول را به صورت فله‌ای و در حجم های مختلف به دست مخاطبان و مشتریان می رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول و کسب اطلاعات قیمتی آن می‌توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

 

خرید کره بادام زمینی فله ارگانیک

میر اکبر جاهد کردکندی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: افشین جاهد

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120235256

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.