مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مرکز توزیع بادام درختی خوشه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

کیفیت انواع بادام درختی خوشه ایقیمت روز بادام درختی خوشه ای

بادام درختی انواع و اقسام گوناگونی دارد، اما یکی از مرغوب ترین و پرخاصیت ترین انواع آن بادام خوشه ای می باشد، این محصول به دلیل خواص بسیار فراوان و همچنین به دلیل طعم بسیار دل چسب خریداران بسیاری دارد، مرکز توزیع بادام‌ درختی خوشه ای محصول را با بالاترین کیفیت و در معتبر ترین بسته بندی ها با قیمت‌های بسیار پایین به خریداران عرضه می کند. 

مرکز توزیع بادام درختی خوشه ای

کیفیت انواع بادام درختی خوشه ای

کیفیت انواع بادام درختی خوشه ای  بادام درختی خوشه ای یکی از اصیل ترین و بهترین نمونه های بادام است که علاوه بر ارزش تغذیه ای بسیار بالا بسیار خوشمزه بوده و از درجه کیفی بسیار مرغوبی برخوردار است، کیفیت انواع بادام درختی خوشه ای بسیار بالا و مورد توجه است.

بادام دارای ویتامین های مختلف مانند ویتامین E و انواع ویتامین B بوده و املاح معدنی فراوانی دارد، این محصول سرشار از آهن، فیبر و سایر مواد غذایی ارزشمند بوده که برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های مختلف و درمان انواع امراض بسیار تاثیرگذار و مفید عمل می کند.

بادام درختی خوشه ای دارای پوسته داخلی به رنگ قهوه‌ای و صاف بوده که به راحتی جدا می شود، پوسته خارجی آن نیز زبر و نازک بوده و به راحتی شکسته شده و مغز و هسته این بادام ها نیز به صورت های مختلف کشیده، گرد و بیضی شکل و دیگر اشکال بوده که دارای طعمی بسیار بی نظیر است.

از جمله خواص و مزایای این بادام با کیفیت می‌توان به خاصیت آن برای تقویت دستگاه گوارش، تقویت قلب و عروق و ارزش بسیار بالای آن برای تناسب اندام و کاهش وزن اشاره کرد، این بادام همچنین به دلیل دارا بودن فیبر فراوان باعث سلامتی پوست و مو  شده و به دلیل ویتامین ای موجود در آن باعث نرمی، لطافت و مرطوب کنندگی پوست می ‌شود. 

بادام خوشه ای مرغوب و درجه یک همچنین باعث سوزاندن کلسترول و چربی های مضر بدن شده و برای بیماران مبتلا به قند خون و دیابت بسیار مفید است، زیرا خاصیت کنترل کنندگی قند و تنظیم فشار خون دارد. 

قیمت روز بادام درختی خوشه ای

قیمت روز بادام درختی خوشه ای برای خرید بادام درختی خوشه ای میزان کیفیت و درجه مرغوبیت محصول و همچنین نوع بسته بندی های آن اهمیت بسیاری دارد، موضوع بسیار با اهمیت دیگر برای خریداران موضوع قیمت های محصول می باشد.

این مرکز با ارائه تخفیفات بسیار ویژه و استثنایی قیمت های ارزان و مناسب را به خریداران ارائه می نماید، می توانید نسبت به خرید با کیفیت ترین و تازه ترین انواع بادام به صورت مطمئن با پایین ترین نرخ ها اقدام نمایید.

قیمت بادام بسته به عوامل مختلف مانند نوع محصول و میزان کیفیت آن، نوع بسته بندی، وارداتی و صادراتی بودن کالا و شرایط گوناگون بازار متفاوت است، فروش بادام مرغوب خوشه ای به صورت تضمینی و استاندارد انجام شده که می توان با صرفه جویی بسیار در زمان و هزینه ها محصول را به صورت مستقیم و سریع و راحت خریداری کرد. 

میر اکبر جاهد کردکندی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: افشین جاهد

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120235256

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.