مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

پخش کره بادام زمینی عسلی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایای خرید عمده کره بادام زمینی عسلیقیمت کره بادام زمینی عسلی اصل

کره بادام زمینی چیست؟ این محصول یکی از خوراکی های محبوب و خوشمزه محسوب می شود که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. این خوراکی در طعم های مختلفی تولید شده و به فروش می رسد که یکی از آنها کره بادام زمینی عسلی است. برای اطلاع از شرایط پخش عمده و تکی آن می توانید با واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید و سوالات خود را بپرسید.

پخش کره بادام زمینی عسلی عمده

مزایای خرید عمده کره بادام زمینی عسلی

مزایای خرید عمده کره بادام زمینی عسلی مزایای خرید عمده کره بادام زمینی چیست؟ همان گونه که گفته شد، برخی از افراد آن را در حجم های بالا و به صورت عمده خریداری می کنند که این کار مزایای زیادی را برای آنها به همراه دارد.

کره بادام زمینی خواص منحصر به فرد و شگفت انگیزی برای سلامتی بدن انسان دارد و دلیل تقاضای بالای آن هم مربوط به همین موضوع است.

یکی از ویژگی های مثبت آن این است که می توانید آن را همراه با سایر خوراکی ها و نوشیدنی ها در وعده صبحانه و یا سایر وعده ها میل نمایید.

چربی های موجود در این کره از نوع غیر اشباع بوده و منجر به چاقی نخواهند شد. جالب است بدانید که مصرف این محصول حتی می تواند منجر به لاغری و کاهش وزن گردد.

از آنجایی که این خوراکی از آجیل بادام زمینی به دست می آید، مصرف آن می تواند سلامت قلب و عروق را بهبود بخشیده از بروز سکته های قلبی پیشگیری به عمل آورد.

با توجه به این که کره بادام زمینی دارای مقادیر قابل توجهی پروتئین و چربی غیر اشباع است، مصرف آن می تواند موجب بروز احساس سیری گردد که این موضوع برای افراد چاق مطلوب می باشد.

مصرف روزانه آن در هنگام صبح می تواند انرژی روز شما را تامین کند و این موضوع به دلیل کالری قابل توجه آن است.

این کره فاقد هر گونه قند و مواد شیرین کننده است و می تواند مانع ابتلا به بیماری هایی مانند قند خون و دیابت شود.

کره بادام زمینی گزینه بسیار مناسبی برای افراد ورزشکار می باشد زیرا می تواند عضلات و ماهیچه های آنها را به خوبی تقویت کرده و سلامت آنها را بهبود ببخشد.

قیمت کره بادام زمینی عسلی اصل

قیمت کره بادام زمینی عسلی اصل قیمت کره بادام زمینی اصل به عوامل زیادی مانند حجم و بسته بندی آن بستگی دارد و نمی توان نرخ ثابت و مشخصی را برای آن تعیین نمود.

برای اطلاع از قیمت روز آن می توانید لیست قیمت جدید را مشاهده کنید. این لیست مفید و کاربردی می تواند اطلاعات مفیدی را درباره ی تعرفه های جدید کره بادام زمینی در اختیار شما قرار دهد.

میر اکبر جاهد کردکندی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: افشین جاهد

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120235256

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه ارس بادام شما را به خرید بهترین بادام زمینی دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.